صالح : منصوریان باید از تجارب نیم فصل اولش استفاده بهینه کند



  اخبارورزشی  ,خبرهای ورزشی , صالح

مربی پیشین آبی‌پوشان گفت: امیدوارم شرایط استقلال در نیم فصل دوم به مراتب نسبت نیم فصل او بهتر شود. چون شایستگی این تیم بالاتر از این موقعیت است.

 مجید صالح در گفتگو با  مهر اظهار داشت: شاید بتوان نیم فصل اول را  دوران تجربه اندوزی منصوریان دانست. دورانی که سرمربی استقلال این فرصت را داشت که بهترین شناخت از تیم و فضای کار مربیگری را به دست بیاورد.

 

مربی سابق استقلال گفت: منصوریان یکی از بازیکنان بزرگ این تیم بود و حتی می‌توان از او بعنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه یاد کرد. دوران مربیگری او نیز سالهاست که آغاز شده و تجارب ارزنده‌ای در تیم‌های ملی امید، زیر ۲۲ سال و نفت تهران داشت. اما مقوله مربیگری کردن در استقلال با همه این مقوله ها تفاوت دارد. مربیگری کردن در این تیم نه مثل بازی کردن است و نه مثل مربیگری کردن در دیگر تیم ها. حتی تیم ملی امید و حتی من می‌گویم مثل تیم ملی بزرگسالان.

 

وی افزود: به هرحال منصوریان این فرصت را داشت که این فضا را در این فصل تجربه کند و من می‌دانم قطعا خیلی از دیدگاه‌های منصوریان امروز نسبت به ابتدای فصل تفاوت دارد.  همین تغییر دیدگاه‌ها و شناختی که منصوریان از اطراف و اطرافیانش به دست آورده می‌تواند راهگشای خوبی برای نیم فصل دوم وی در استقلال باشد.

 

صالح خاطرنشان ساخت: منصوریان در صورت استفاده صحیح از تجارب نیم فصل نخستش می تواند روزهای خوبی را در نیم فصل دوم با استقلال  تجربه کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------