واکنش باشگاه استقلال به محرومیت فیفا



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در مورد ممنوع الفعالیت شدن در فصل نقل و انتقالات بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه استقلال،باشگاه استقلال به واسطه شکایات بازیکنان قبلی خود در سالیان گذشته همواره با نامه های تهدید آمیز فیفا مبنی بر کسر امتیاز یا منع جذب بازیکنان داخلی و خارجی مواجه بوده است. در مورد موضوع فعلی هم باشگاه استقلال طلب 47 هزار دلاری عادل شیحی را پرداخت کرده اما به واسطه مشکلات انتقال پول از تهران به آلمان از طریق سیستم مالی و بانکی عادی، باشگاه استقلال پیشنهاد داد این پول تسلیم سفارت آلمان در تهران شود که وکیل آلمانی شیحی با این مساله مخالفت کرد.

 

بر اساس اعلام فیفا، روز 13 دسامبر هم به عنوان آخرین فرصت برای پرداخت این پول اعلام شد. باشگاه استقلال نیز به دلیل مشکل نقل و انتقالات پول از طریق صرافی مجاز اقدام به انتقال پول کرد، البته به دلیل تعطیلات سال جدید میلادی، این مبلغ با تاخیر به مقصد رسید که تاییدیه دریافت آن هم توسط وکیل عادل شیحی به فیفا رسیده است.

 

یکی از مواردی که در این حکم فیفا اثر زیادی داشته، تعدد بازیکنان خارجی بوده که طی سالهای اخیر از استقلال به فیفا شکایت کرده اند. به ویژه که 3 پرونده لیام ردی، ساموئل و هلمکه که به محکومیت استقلال منجر شده همچنان در کمیته انضباطی فیفا مفتوح است و فیفا با توجه به این شکایات قبلی، باشگاه استقلال را از جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی منع کرد.

 

باشگاه استقلال نیز از طریق وکیل ایتالیایی خود به فیفا اعلام نموده به همان دلیلی که شما نمی توانید مطالبات ایران را به خاطر تحریم های بین المللی بانکی پرداخت نمایید و طلب 380 هزار دلاری باشگاه استقلال بابت حضور 6 بازیکن در جام جهانی از سوی فیفا پرداخت نشده، باشگاه استقلال نیز قادر به حواله پول خود به طلبکاران نمی باشد. باشگاه استقلال با همکاری با روابط بین الملل فدراسیون فوتبال همه تلاش خود را به کار گرفته که هر چه سریعتر این مشکل حل و فصل گردد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------