منصوریان: استقلال از خواب عمیق بیدار شد/ امیدوارم التعاون را ببریم



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,منصوریان

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با شکست در مقابل الاهلی از خواب عمیق بیدار شد.

 به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان گفت: ما اولین بازی خود در آسیا را نتوانستیم با نتیجه قابل قبول پشت سر بگذاریم. به آن بازی به چشم شوک نگاه می‌کنم. تیم جوان ما شاید برای شروع از یک خواب عمیق بیدار شد. التعاون را کاملا می‌شناسیم و بازی های این تیم را آنالیز کامل کرده‌ایم. می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم.

 

او افزود: نه ما و نه حریفمان در خانه بازی نمی‌کنیم و ما دوست داشتیم که در حضور 120 هزار هوادارمان در این بازی به میدان برویم. می‌دانیم التعاون تیم جوانی است و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. نه ما و نه تیم التعاون در اینجا زندگی نمی‌کنیم و امیدوارم با پیروزی این بازی را پشت سر بگذاریم.

 

سرمربی استقلال درباره التعاون گفت: تیم‌هایی مثل الشباب، الهلال و الاتحاد در عربستان از تیم‌های خوب هستند. با این‌حال التعاون توانسته سهمیه بگیرد و این نشان از قدرت آنها است. تیم التعاون به نسبت سایر تیم‌ها گمنام است. آنها در حمله قدرتمندند ولی در دفاع مشکل دارند. تیمی که در عربستان سهمیه بگیرد، تیم قابل احترامی است.

 

منصوریان با تشکر از عمانی‌ها بابت میزبانیشان، اضافه کرد: جا دارد از مسئولان عمانی یک تشکر کنم که میزبان ما تیم‌های ایرانی در مقابل تیم‌های عربستانی هستند. آنها امکانات خوبی در اختیار تیم‌های ایرانی گذاشته‌اند و از همه کسانی که در این مسیر به ما کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. عمانی‌ها از لحظه ورود امکانات را در اختیار ما گذاشته‌اند و امیدوارم در آینده هم این ارتباط حفظ شود و ما بتوانیم میزبان خوبی برای عمانی‌ها در ایران باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------