کفاشیان: به دنبال گسترش فعالیت های فرهنگی در فوتبال هستیم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, کفاشیان

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در کنار برنامه های فنی و اجرایی در فوتبال دارای اهمیت زیادی است و با قوت به دنبال گسترش آن هستیم.

 علی کفاشیان چهارشنبه شب در گفت و گو با  ایرنا در یزد افزود: در سال های گذشته در بعد فرهنگی کارهایی در فوتبال کشور انجام گرفته ولی باید بیش از گذشته با برنامه ریزی و هماهنگی در حوزه فرهنگی اقدامات بیشتر و بهتری انجام شود.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با تبریک قهرمانی تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در مسابقات باشگاه های جهان به موفقیت های اخیر رشته فوتبال ساحلی و قهرمانی تیم ایران در آسیا و راهیابی به جام جهانی باهاما اشاره کرد.

 

کفاشیان اظهار داشت: موفقیت ها در سایه برنامه ریزی ، هماهنگی و تلاش جدی انجام می گیرد و برای تداوم پیروزی ها در آسیا و جهان باید با همکاری مضاعف و برنامه مدون وظایف را جدی تر انجام دهیم.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران مثل باشگاه مقاومت گلساپوش یزد در فراهم کردن زیر ساخت ها و برگزاری مسابقات معتبر جهانی خیلی مهم و جزو برنامه های همیشگی فدراسیون فوتبال است .

 

کفاشیان تصیح کرد: با همت و همکاری باشگاه مقاومت گلساپوش یزد هم‌اکنون یکی از پیشرفته‌ترین بخش‌های ورزش ما در یزد قرار دارد که توسط بخش خصوصی و خیران به صورت کاملا مستقل ایجاد شده است.

 

این مسئول اظهار داشت: وجود مجموعه ورزشی خوب و استاندارد طبق مقررات جهانی ساحلی و همچنین فعالیت و حضور تیم های مختلف یزد در لیگ های کشور گویای توسعه این رشته در این استان است.

 

کفاشیان گفت: هدف آینده فدراسیون فوتبال در خصوص رشته فوتبال ساحلی برنامه ریزی برای ارتقای آمادگی تیم ملی ایران برای حضور جدی در مسابقات جام جهانی باهاما است .

 

نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان که از دوشنبه شب با حضور تیم های لوانته اسپانیا، لکوموتیو مسکو، اسپورتنیگ پرتغال و گلساپوش ایران در یزد آغاز شده بود چهارشنبه شب با قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش ایران در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد یزد به پایان رسید. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------