تشریح جزئیات آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای/مهلت ثبت‌نام تا پنج‌شنبه



آزمون دوره های کاردانی فنی حرفه ای وموسسات غیرانتفاعی

تشریح جزئیات آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای/مهلت ثبت‌نام تا پنج‌شنبه

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان جزئیاتی از آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

حسین توکلی مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از روز پنجشنبه 19 اردیبهشت‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و تا روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: هر داوطلب باید با مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه ثبت‌نام و دفترچه راهنمای این آزمون که در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است برای ثبت‌نام اقدام کند.

توکلی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه منحصرا به صورت اینترنتی است داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 106 هزار ریال برای تکمیل تقاضانامه اقدام کنند. مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: چنانچه داوطلبی با توجه به رشته‌های مندرج در قسمت الف بند 6 دفترچه راهنما، علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دولتی باشد باید 29 هزار ریال علاوه بر مبلغ اولیه واریز کند. وی گفت: کارت شرکت در آزمون 22 تا 24 مرداد ماه بر روی سایت قرار داده می‌شود.

شایان ذکر است، آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی روز جمعه 25 مرداد ماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود./فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------