آغاز ثبت‌نام هیئت علمی دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه ,  هیئت علمی دانشگاه آزاد

متقاضیان ثبت نام می توانند به پایگاه دفتر استخدام و تامین هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس jazb.iau.ir مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد: ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد در ۳ شاخه جذب برون سازمانی ، جذب درون سازمانی و جذب نخبگان از امروز آغاز شد.

حسین غریبی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این فراخوان به شکل متفاوتی با فراخوان های گذشته،  اجرا می شود وتا یک ماه ادامه دارد. 

وی اضافه کرد: جذب درون سازمانی مربوط به اعضای پیمانی و رسمی و غیربازنشسته دانشگاه آزاد می‌شود که می‌توانند بر اساس شرایط علمی و نیاز واحد‌ها در فراخوان جذب به صورت رقابتی و بدون تشریفات جذب برون سازمانی شرکت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جذب نخبگان هم بر اساس توافق نامه دانشگاه آزاد و بنیاد ملی نخبگان با حداقل تشریفات، به فارغ التحصیلان مقطع دکتری که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند، اختصاص دارد.

غریبی افزود: این افراد طبق قانون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابتدا به صورت پیمانی استخدام می‌شوند و حکم پیمانی آنها را هم وزارت علوم صادر می‌کند و طبق قانونی که وجود دارد، تبدیل وضعیت می‌شوند و در ابتدا به صورت آزمایشی جذب می شوند و سپس به استخدام قطعی در خواهند آمد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیت جذب تا پنج هزار نفر است.

متقاضیان ثبت نام می توانند به پایگاه دفتر استخدام و تامین هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس jazb.iau.ir مراجعه کنند.


اخبار دانشگاه - واحد مرکزی خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------