آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته



اخبار ,اخبار دانشگاه ,ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی

 

اخبار دانشگاه - آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نامی آزمون کاردانی نظام جدید، از پایان مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 در روز دوشنبه 19 خرداد خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال93 از روز یکشنبه چهارم خردادماه آغاز شد، گفت: ثبت‌نام دراین آزمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد و در ساعت 24 روز سه شنبه 13 خردادماه پایان پذیرفت.

وی ا فزود: در این آزمون تعداد 288 هزار و 453 نفر ثبت نام کردند که این آمار نسبت به داوطلبان سال 92، 25 هزار و 853 نفر و نسبت به سال 91، 86 هزار و 365 نفر کمتر است.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، این آزمون برای رشته‌هایی که پذیرش آنها از طریق آزمون است، روز جمعه 24 مردادماه برگزار می‌شود.

توکلی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 از روز یکشنبه 11 خرداد اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه 11 خردادماه آغاز شده و در ساعت 24 روز دوشنبه 19 خرداد پایان می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org بر اساس اطلاعیه‌های منتشره سازمان پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن نسبت به پرداخت مبلغ 14 هزار و 400 تومان به عنوان وجه ثبت نام اقدام کرده و سپس تقاضانامه اینترنتی ثبت نام را پر کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه تا ساعت هشت صبح امروز 57 هزار و 841 نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند،‌ گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون برای رشته‌هایی که پذیرش در آنها از طریق آزمون انجام می‌شود در روز پنجشنبه 23 مردادماه برگزار خواهد شد.
اخبار دانشگاه - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------