آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص کنکور اعلام شد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی بیش از ۳۸ هزار داوطلب(چند برابر ظرفیت) پذیرفته شده در رشته‌های خاص آزمون سراسری ۹۷ خبر داد. 

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فهرست معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی خاص از بین داوطلبانی که کدرشته محل‌های موسسات و دانشگاه‌های خاص را انتخاب نموده و حدنصاب قرار گرفتن در بین اسامی چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: از بین ۳۸ هزار و ۵۴۴ داوطلب معرفی شده رشته‌های خاص آزمون سراسری، تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۴ داوطلب زن و مابقی مرد هستند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: آن دسته از داوطلبانی را که در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها قرار گرفته‌اند، باید بر اساس برنامه زمانی اعلام شده به منظور انجام مصاحبه به موسسه مورد نظر مراجعه کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------