آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

پذیرش بدون آزمون ۱۶ دانشگاه در سال جدید



در سال جدید ۱۶ دانشگاه کشور دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرند. این پذیرش بدون آزمون و بر اساس آیین استعدادهای درخشان صورت می گیرد.

 به گزارش مهر، طی فراخوان های مختلف و براساس آیین نامه استعدادهای درخشان وزارت علوم در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ تعداد ۱۶ دانشگاه کشور اقدام به پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی کرده اند.

 

براساس اعلام این دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه های مختلف که در میان استعدادهای برتر بشمار می روند می توانند در فراخوان های اعلام شده شرکت کنند.

 

طبق فراخوان دانشگاه ها درخصوص پذیرش دانشجوی بدون آزمون تنها دانشجویان دانشگاه های دولتی می توانند در این فراخوان شرکت کنند و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی- غیرانتفاعی، علمی کاربردی و پردیس‌های بین الملل (خودگردان) مجاز به ثبت نام در این دوره ها نیستند.

 

جدول جزئیات پذیرش دانشجوی بدون آزمون دانشگاهها

  اخباردانشگاه  ,خبرهای  دانشگاه , دانشگاه

 

باتوجه به اینکه مهلت ثبت نام برای پذیرش دانشجوی بدون آزمون برخی از دانشگاه ها از نیمه زمستان سال ۹۵ آغاز شده بود بنابراین مهلت ثبت نام برای این دوره ها پایان یافته است. پذیرش در این دوره ها از سوی دانشگاه به معنای پذیرش قطعی نیست و اسامی پذیرفته شدگان باید از طریق سازمان سنجش اعلام شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------