آغاز مصاحبه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کنکور از فردا/اعلام نتايج نهايي نيمه دوم شهريور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آغاز مصاحبه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کنکور از فردا/اعلام نتايج نهايي نيمه دوم شهريور

سازمان ‌سنجش ‌آموزش کشور مراحل مصاحبه و نحوه گزینش معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های خاص كنكور 91 را اعلام کرد.

به دنبال اعلام اسامي چندبرابر ظرفيت رشته‌هاي خاص كنكور 91، برنامه زماني شركت در مراحل مصاحبه و گزينش اين رشته‌ها در سازمان سنجش به نشاني www.Sanjesh.org درج شده است كه طي آن زمان مصاحبه بسته به رشته و دانشگاه از سه‌شنبه 7 شهريور آغاز مي‌شود و تا نيمه شهريور ادامه خواهد داشت.

بر اين اساس، در گزينش نهايي هر رشته منحصراً كساني قبول اعلام خواهند شد كه در مصاحبه و يا ساير مراحل گزينش به شرح برنامه زماني مندرج در اين اطلاعيه شركت نموده و در اين مرحله موفق شده باشند و صلاحيت عمومي آنان نيز توسط هيات مركزي گزينش موسسه ذيربط تائيد شده و ضوابط انتخاب رشته فوق را رعايت نموده، همچنين حد نصاب نمره علمي نهايي براي هر رشته را نيز كسب نمايند، لازم به توضيح است كه اسامي پذيرفته شدگان نهائي اين دانشگاهها به همراه نتايج ساير رشته‌هاي متمركز آزمون سراسري در نيمه دوم شهريورماه اعلام خواهد شد.

همچنين، معرفي داوطلبان به عنوان چند برابر ظرفيت، به منزلة قبولي نهايي آنان نمي‌باشد و كليه‌ معرفي‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ براي‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزينش‌ در تاريخهاي‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعيين‌ شده‌ از طرف مؤسسات مراجعه‌ كنند. بديهي‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ براي‌ انجام‌ مراحل‌ گزينش‌ به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعي‌ از گزينش‌ در رشته‌ يا رشته‌هاي‌ ذيربط تلقي‌ خواهد شد.

زمان مصاحبه وساير مراحل گزينش براي تمام معرفي شدگان طبق برنامه اعلام شده از سوي موسسات است و اين فرصت قابل تمديد و يا تكرار نيست و برگزاري آن بصورت انفرادي براي هيچ داوطلبي و تحت هيچ شرايطي ميسر نيست./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------