جزييات ارايه درس «حفظ جزء 30قرآن كريم» در دانشگاه پيام نور





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزييات ارايه درس «حفظ جزء 30قرآن كريم» در دانشگاه پيام نور

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پيام نور اعلام كرد: درس « حفظ جزء 30قرآن كريم» معادل دو واحد درسي در شوراي آموزشي دانشگاه پيام نور تصویب و از نیمسال اول ۹۲-۹۱ ارائه می‌شود.

دکتر علیرضا اژدر اعلام كرد: پیش ثبت نام درس مذکور از روز یکشنبه ۱۵ مرداد برای دانشجویان حافظ قرآن کریم و علاقمندان به حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم آغاز شده است و دانشجویانی که پیش ثبت‌نام را انجام داده‌اند، باید با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور ثبت نام خود را برای ترم جدید در مهر ماه قطعی كنند.

وی افزود: پیش ثبت‌نام به منظور سنجش علاقمندی دانشجویان به گذراندن واحد درسی مذکور است و تنها دانشجویانی قادر خواهند بود این واحد درسی را در ترم پاییز بگذرانند که ابتدا پیش ثبت‌نام و سپس ثبت‌نام قطعی را انجام داده باشند.

به گفته وي، در شهریور ماه سال جاری (ترم تابستان 91-90)دانشجویان آزمونی را براي این درس نخواهند داشت و آزمون این درس در ترم تحصیلی جدید یعنی مهرماه و همزمان با امتحانات پایان ترم دانشجویان صورت خواهد پذیرفت.

دکتر اژدر با بيان اينكه درس « حفظ جزء30 قرآن كريم » معادل دو واحد درسي خودخوان و بدون شهريه است، گفت:‌ اين واحددرسي خارج از سقف واحدهاي تعيين شده می باشد یعنی اگر دانشجویی 20 واحد درسی را برای ترم پاییز انتخاب نمود، می‌تواند این درس را نیز، علاوه بر آن 20 واحد اخذ كند.

وي با بيان اينكه نمره این درس هرچه باشد، در معدل كل دانشجويان مؤثر است، گفت: آزمون این درس بصورت تستي است. این درس در حال حاضر کاملا اختیاری می باشد و هیچ الزامی در گذراندن این درس نیست./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------