نتايج رشته‌هاي كارشناسي علمي كاربردي امشب اعلام مي‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتايج رشته‌هاي كارشناسي علمي كاربردي امشب اعلام مي‌شود

مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي كدرشته محل‌هاي متمركز و همچنين معرفي شدگان چند برابر ظرفيت كدرشته محل‌هاي نيمه‌متمركز آزمون مقاطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته دوره‌هاي ترمي سال1391 دانشگاه جامع علمي ‌كاربردي تا ساعت 20 امشب سه‌شنبه 14 شهريور خبر داد.

دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو باایسنا، با بيان اينكه در كدرشته محل‌هاي متمركز در دوره كارشناسي پيوسته 481 نفر پذيرفته‌ شده‌اند، اظهاركرد: همچنين در كد رشته متمركز در دوره كارشناسي ناپيوسته 52 هزار و 436 نفر پذيرفته شده‌اند.

وي با اشاره به معرفي 328 داوطلب در كدرشته محل‌هاي نيمه‌متمركز در دوره كارشناسي پيوسته، اظهار كرد: حدود يك هزار و 85 نفر در مقطع كارشناسي ناپيوسته براي انجام مصاحبه معرفي شدند.

وي در خصوص پذيرفته‌شدگان كد رشته محل‌هاي متمركز، گفت: كليه پذيرفته‌شدگان بايد در يكي از روزهاي دوشنبه 27 تا 30 شهريور ماه با در دست داشتن مدارك و با توجه به كدرشته محل قبولي، به نشاني تعيين شده دفترچه راهنماي آزمون مربوط براي ثبت‌نام مراجعه كنند.

توكلي افزود: بر اساس ضوابط مربوط به گزينش رشته‌هاي نيمه‌متمركز براي رشته‌هايي كه نياز به اقداماتي نظير مصاحبه و يا آزمون عملي دارند،داوطلبان بايد براي شركت در مراحل مذكور در يكي از روزهاي شنبه 25 تا 27 شهريور ماه با در دست داشتن مدارك لازم به مركز آموزشي مندرج در دفترچه راهنماي آزمون مراجعه كنند.

مشاور عالي سازمان سنجش با تاكيد بر اينكه عدم مراجعه داوطلبان در روزهاي تعيين شده براي انجام مراحل نهايي گزينش به منزله انصراف قطعي از گزينش در رشته ذيربط تلقي مي‌شود، اظهار كرد: پس از اعلام نتيجه مراحل مصاحبه و يا آزمون عملي اين دسته از داوطلبان، گزينش نهايي انجام و فهرست اسامي قبول‌شدگان نهايي متعاقباً از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org منتشر مي‌شود./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------