نتايج اوليه 13 رشته دكتري دانشگاه آزاد اعلام شد/انتشار نتايج نهايي تا پايان شهريور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتايج اوليه 13 رشته دكتري دانشگاه آزاد اعلام شد/انتشار نتايج نهايي تا پايان شهريور

اسامي حائزين شرايط دعوت به مصاحبه 13 رشته دوره دكتري تخصصي با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد.

به گزارش ايسنا، دكتر ناصر اقبالي رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام اين مطلب افزود: از 13 رشته اعلام شده تعداد 2 رشته از گروه فني و مهندسي،‌ تعداد 4 رشته از گروه علوم پايه،‌ تعداد 7 رشته از گروه علوم انساني مي‌باشد كه از طريق پايگاه اطلاع رساني مركز آزمون به آدرس www.azmoon.net در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

اقبالي با بيان اينكه تاكنون مصاحبه 131 رشته در دوره دكتري تخصصي انجام شده است، اعلام كرد: اسامي داوطلبان حائز شرايط مصاحبه ساير رشته‌ها نيز طي روزهاي آينده اعلام خواهد شد.

وي افزود: پذيرش دانشجو در دوره دكتري تخصصي دانشگاه آزاد طي دو مرحله آزمون كتبي و مصاحبه علمي انجام مي‌شود و پس از آزمون كتبي بر اساس ظرفيت پذيرش هر رشته تعدادي از داوطلبان حائز شرايط با اولويت نمره كتبي به مصاحبه علمي دعوت مي‌شوند و پذيرفته شدگان نهايي از ميان افراد مصاحبه شده با بالاترين امتياز انتخاب مي‌شوند.

همچنين متقاضيان دوره دكتري تخصصي بدون آزمون نيز ابتدا بر اساس امتيازات حاصل از معدل،‌نمره پايان نامه و توليدات علمي رتبه بندي و سپس تعدادي از داوطلبان با توجه به ظرفيت پذيرش و با اولويت امتيازات به مصاحبه‌ علمي دعوت شده و پذيرش نهايي با توجه به امتياز نهايي هر داوطلب انجام مي‌شود.

اقبالي با اشاره به اينكه تا كنون نتايج دعوت به مصاحبه 177 رشته اعلام شده است، افزود: نتايج نهايي پذيرفته شدگان آخر شهريور ماه اعلام مي‌گردد.

آزمون دكتري تخصصي سال 91 دانشگاه آزاد اسلامي در 182 رشته و با شركت بيش از 38 هزار نفر برگزار شده است كه نسبت به سال گذشته 65 درصد رشد داشته است./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------