ششمین دوره آمادگی پذيرش دانشجوي پزشكي از ليسانس آغاز شد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

ششمین دوره آمادگی پذيرش دانشجوي پزشكي از ليسانس آغاز شد

مدیر گروه آموزش تحصیلات تکمیلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: این نهاد، دوره‌های آمادگی آزمون لیسانس به پزشکی و داروسازی را برای تمامی متقاضیان رشته‌های فنی مهندسی، تجربی و علوم پایه برگزار می‌کند.

دکتر پیمان کیهان ور در گفت‌وگو باایسنا، از پذیرش داوطلبان مقطع کارشناسی در رشته پزشکی و داروسازی خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تکیه بر پشتوانه غنی علمی آموزشی و سابقه و تجربه کاری طولانی در زمینه تحصیلات تکمیلی و علاوه بر آن با بهره گیری از اساتید مجرب و ارتباط تنگاتنگ با قبولی‌های سال‌های گذشته، اقدام به برگزاری دورهای آمادگی لیسانس به پزشکی و داروسازی نموده است.

وی با بيان اينكه شرکت در این دوره‌ها محدود به فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط با پزشکی نیست، بیان داشت: اگرچه افراد با لیسانس‌های هنر و علوم انسانی نمی‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند، اما امکان ورود به این دوره‌ها برای فارغ التحصیلان دیگر رشته‌ها نظیر تمامی لیسانس‌های فنی مهندسی، علوم پایه و تجربی به رشته پزشکی و لیسانس‌ های شیمی کاربردی و محض و بیولوژی به رشته داروسازی میسر است.

مدیر گروه آموزشی تحصیلات تکمیلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در ادامه افزود: از مزایای این دوره امکان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان برترین دانشگاه کشور در حوزه پزشکی است، بدین ترتیب که داوطلبان پس از موفقیت در این دوره ها و آزمون های مربوطه می توانند به صورت رایگان در رشته پزشکی این دانشگاه به عنوان دانشجوی سال دوم ادامه تحصیل دهند.

وی پیرامون شرایط شرکت در این کلاس‌ها اظهار داشت: با توجه به استقبال فراوان داوطلبان از این دوره‌ها و ظرفیت محدود پذیرش، در راستای انتخاب افراد لایق، از متقاضیان آزمون تعیین سطح به عمل خواهد آمد و افراد با کسب حداقل نمره قبولی در این آزمون می‌توانند در دوره‌های آموزشی حضور یابند.

دکتر کیهان ور در خصوص دیگر شرایط ثبت‌نام تصریح کرد: مدرک فارغ‌التحصیلی داوطلبین ضروری است تا روز ثبت‌نام آماده و همچنین معدل مقطع کارشناسی متقاضی بالاتر از 16 و معدل کل دیپلم وی بالاتر از 18 باشد.

مدیر گروه آموزشی تحصیلات تکمیلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ادامه داد: سن افراد متقاضی باید حداکثر 25 سال باشد که برای آقایان با احتساب 2 سال خدمت نظام وظیفه حداکثر سن 27 سال، قابل پذیرش است.

دکتر کیهان ور با تبیین اهمیت شرکت در کلاس‌های حضوری گفت: با برگزاری کلاس‌ها در روزهای آخر هفته، این امکان برای متقاضیان شهرستانی نیز فراهم می‌شود تا در این دوره حضور یابند. علاوه بر این به دلیل استقبال شایان شهرستانی‌ها درصدد هستیم تا این دوره‌ها را در بعضی از شهرهای بزرگ از جمله اصفهان، شیراز و تبریز نیز برگزار كنيم.

وی با بیان این مطلب که جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران اولین و معتبرترین موسسه در راستای ارائه خدمات آموزشی و مشاوره به داوطلبین این نوع آزمون‌ها است، خاطر نشان کرد: این مجموعه با کسب درخشان‌ترین نتایج کشوری با آمار بالای قبولی در سال‌های گذشته، امسال نیز با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند علاوه بر برگزاری کلاس‌های حضوری، برای آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان اقدام به تهیه بسته‌های مکاتبه‌ای، برگزاری دوره‌های مرور سریع، آزمون‌های مرحله‌ای "کلینیک" و مشاوره و پشتیبانی هفتگی نموده است.

مدیر گروه آموزشی تحصیلات تکمیلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تاکید بر نقش مهم بسته‌های آموزشی در نتیجه آزمون یاد آور شد: با توجه به این که این بسته‌ها بر مبنای پوشش دادن سوالات سال‌های گذشته طراحی می‌شود و بیش از 90 درصد سوالات را در بر می‌گیرد، می‌تواند به عنوان یک بسته متفاوت جهت ارتقا داوطلبان مورد استفاده قرار گیرد. متقاضیان برای تهیه بسته‌های مکاتبه‌ای این نهاد می‌توانند به طور مستقیم از دفتر تهران و یا پس از پر کردن فرم مربوطه، آن را از طریق ارسال مکاتبه ای دریافت نمایند.

لازم به ذکر است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن های 7-88993575 تماس بگیرند و یا به سایت http://jdtums.ac.ir مراجعه کنند./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------