نتايج كنكور ارشد دانشگاه آزاد سه‌شنبه اعلام مي‌شود/تكميل ظرفيت در پايان شهريور





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتايج كنكور ارشد دانشگاه آزاد سه‌شنبه اعلام مي‌شود/تكميل ظرفيت در پايان شهريور

نتايج نهايي آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد تا ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 21 شهريور ماه اعلام مي‌شود.

دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر گفت:‌ در اين آزمون 625 هزار و 935 داوطلب شركت كردند كه از اين تعداد 80 درصد در جلسه آزمون حاضر بودند و در نهايت 63 هزار و 419 نفر پذيرفته شدند.

وي افزود: نتايج اين آزمون از طريق سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد به نشانيazmoon.com منتشر مي‌شود.

اقبالی اظهار داشت: ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد از اول تا سوم مهرماه انجام می‌شود و اطلاعیه مربوط به مدارک مورد نیاز روز یکشنبه 26 شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس pubr-azmoon.com می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت‌ماه برگزار شد، عنوان کرد: در این آزمون 625 هزار و 935 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 80 درصد معادل 499 هزار و 850 نفر در جلسه حاضر شدند و تعداد پذیرفته‌شدگان این آزمون 63 هزار و 419 نفر است.

اقبالی افزود: از تعداد کل پذیرفته‌شدگان 56 درصد مردان و 44 درصد زنان هستند و در این آزمون 31 درصد ظرفیت پذیرش نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند می‌رسانیم که ظرفیت‌های جدیدی در واحدها و پردیس‌های دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده که طی روزهای پایانی شهریورماه این رشته‌شهرهای جدید اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند.

به گزارش ايسنا، آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1391 در 6 نوبت صبح و عصر روزهاي پنجشنبه21، جمعه22 و شنبه23 ارديبهشت ماه در سراسر كشور برگزار شد./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------