پذیرش انصرافیها در دانشگاههای مقصد اعلام شد/ جزئیات زمان ثبت نام



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پذیرش انصرافیها در دانشگاههای مقصد اعلام شد/ جزئیات زمان ثبت نام

به گفته معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم، دانشجویان انصرافی از امروز با کدرهگیری می توانند برای مشاهده مکان دانشگاهی که در آن پذیرش شدند به سامانه خدمات آموزشی این وزارتخانه مراجعه کنند.

مجتبی بذرافشان در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: آن تعداد از دانشجویانی که در دانشگاههای غیرانتفاعی پذیرش شدند با مراجعه به سامانه امور خدمات آموزشی و با کد رهگیری می توانند نسبت به مشاهده دانشگاه مقصد برای ادامه تحصیل اقدام کنند.

وی تاکید کرد که این امر فعلاً برای دانشجویانی که دارای معدل 15 به بالا هستند امکان پذیر است.

به گفته معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم، ثبت نام این دسته از پذیرفته شدگان از دوشنبه هفته آینده 17 مهرماه امکان پذیر است و باید در تاریخ اعلام شده برای ثبت نام مراجعه کنند در غیراینصورت تحصیلشان به نیمسال بعدی واگذار می شود.

بذرافشان ادامه داد: تکلیف سایر دانشجویان برای تحصیل در دانشگاههای آزاد اسلامی، جامع علمی کاربردی، پیام نور و فنی و حرفه ای نیز شنبه 15 مهرماه مشخص خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت علوم، خاطرنشان کرد: ترجیح این بوده که انصرافیها در نزدیکترین دانشگاه محل سکونتشان پذیرش شوند اما در برخی استانها مراکز غیرانتفاعی فعال نبود و به ناچار برخی دانشجویان در دانشگاه غیرانتفاعی نزدیکترین استان به استان محل سکونتشان جایابی شدند./مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------