امکان انتخاب رشته محل جدید در آزمون کارشناسی ناپیوسته فراهم شد



امکان انتخاب رشته محل جدید در آزمون کارشناسی ناپیوسته فراهم شد

امکان انتخاب رشته محل جدید جهت داوطلبان شرکت کننده در آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و سازمان سنجش کشور فراهم شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 داوطلبانی که در آزمون مشترک دانشگاه آزاد و سازمان سنجش شرکت کرده‌اند و در جلسه آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه انتخاب رشته شهر، بر روی سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org‌ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

داوطلبانی که در آزمون مشترک ثبت‌نام کرده‌اند و علاقه‌مند ثبت‌نام در این مرحله هستند و فقط یک کارت اعتباری خریده‌اند، می‌توانند با خرید یک قطعه کارت اعتباری دیگر به مبلغ 110 هزار ریال در سامانه الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

همچنین داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام دو کارت اعتباری برای گزینش علمی در دانشگاه آزاد تهیه‌ کرده‌اند نیازی به خرید کارت اعتباری در این مرحله نخواهند داشت.

داوطلبان علاقه مند تحصیل در آزمون کارشناسی ناپیوسته باید قبل از ثبت‌نام و یا خرید کارت اعتباری از رشته‌های موجود در این مقطع و مجموعه‌های امتحانی که در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است، اطلاع حاصل کنند، چرا که فقط داوطلبان مجموعه‌های امتحانی متناظر با رشته‌های دایر در دانشگاه آزاد مجاز به ثبت‌نام در این سامانه هستند و در واقع داوطلبانی که به این موضوع توجه نکنند امکان ثبت‌نام از طریق این سامانه را نخواهند داشت.

براساس این گزارش، داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک لازم شامل اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، 6 قطعه عکس تمام رخ 3 در 4 (برای مشمولین 12 قطعه عکس)، اصل مدرک کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر به همراه تصاویر کلیه مدارک و رسید ثبت‌نام یک روز بعد به واحد دانشگاهی محل پذیرش برای ثبت‌نام قطعی مراجعه کنند./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------