جزییات تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته/آغاز ثبت‌نام از 28 آبان



جزییات تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته/آغاز ثبت‌نام از 28 آبان

ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته 91 از روز یکشنبه 28 آبان ماه آغاز می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته91 ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده و براساس کارنامه نهائی، نمره کل علمی آنان در رشته و یا گرایش مورد تقاضا مثبت بوده است، می‌توانند از 28 تا 30 آبان ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

این دسته از داوطلبان باید برای انجام ثبت‌نام در مهلت مذکور به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه و با وارد کردن اطلاعات اولیه کارت اعتباری ثبت‌نام شامل شماره پرونده، شماره کاربر، رمز ورود و کد رهگیری ثبت‌نام اولیه، شماره داوطلب و شماره شناسنامه نسبت به انتخاب رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان می‌توانند حداکثر20 کد رشته محل را به ترتیب الویت علاقه انتخاب کنند، همچنین داوطلبان باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرداخت 2800 تومان اقدام کنند.

آن‌دسته از داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان دوره‌های مختلف رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 91 قرار گرفته‌اند، در صورت قبولی در یکی از کد رشته محل‌های این مرحله، قبولی قبلی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی می‌شود.

بنابراین این دسته از داوطلبان باید فقط در رشته قبولی جدید خود ثبت‌نام کنند و ادامه تحصیل دهند، بر این اساس به کلیه پذیرفته‌شدگان قبلی این آزمون تاکید می‌شود برای ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه دقت کافی داشته باشند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

بر اساس این گزارش زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه، نیمسال دوم سال تحصیلی 92- 1391 خواهد بود.

همچنین، هریک از داوطلبان در گرایش‌هایی که نمره کل گرایش آنها صفر و یا کمتر از صفر(نمره منفی) باشد اجازه انتخاب رشته‌های آن گرایش را ندارند./ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------