نتایج ارشد علوم پزشکی شهریه‌ای اعلام شد/آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از شنبه



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نتایج ارشد علوم پزشکی شهریه‌ای اعلام شد/آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از شنبه

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اعلام نتایج آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی شهریه‌ای، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از شنبه آغاز می‌شود.

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، با اشاره به شرکت 5000 داوطلب در دوره کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی با پرداخت شهریه، گفت: اسامی 850 نفر در ظرفیت اصلی و ذخیره اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، طی روزهای 30 دی ماه تا دوم بهمن ماه انجام می‌شود، اظهارکرد: اعلام اسامی پذیرفته شدگان فقط بر اساس گزینش علمی بوده و مراحل گزینش عمومی پذیرفته‌شدگان به صورت مستقل توسط دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد زمان انتخاب محل تحصیل با آگاهی کامل تعیین کرده است، بنابراین هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

سراجی با بیان اینکه عدم مراجعه و ثبت‌نام هر یک از پذیرفته‌شدگان در زمان‌های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نیست، اظهار کرد: افرادی که در این مرحله پذیرفته شده‌اند مشمول محرومیت یکساله از شرکت در آزمون سال 92 نخواهند بود.

وی با اشاره به شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله از نیمه دوم سال تحصیلی92-91، گفت: البته بر اساس اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، زنجان، سبزوار و دو رشته میکروبشناسی و ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، پذیرفته‌شدگان این دانشگاه‌ها از نیمه اول مهرماه سال 92 شروع به تحصیل می‌کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: افرادی که به عنوان ذخیره دانشگاه مشخص شده‌اند، جزء افراد قبولی نهایی نمی‌باشند. بنابراین در صورتی که پذیرفته‌شدگان اصلی دانشگاه جهت ثبت نام مراجعه نکنند، دانشگاه مربوطه حداکثر تا نهم بهمن ماه با فراد ذخیره به ترتیب اولویت نمره و سهمیه تماس خواهد گرفت./ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------