تقویم ترم دوم سال 92-91 دانشگاه‌های کشور منتشر شد/بازگشایی اغلب دانشگاه‌ها از 14 بهمن



تقویم ترم دوم سال 92-91 دانشگاه‌های کشور منتشر شد/بازگشایی اغلب دانشگاه‌ها از 14 بهمن

نیمسال دوم تحصیلی در اکثر دانشگاه‌های شهر تهران و چند دانشگاه بزرگ کشور از 14 بهمن ماه آغاز می‌شود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش ایسنا، انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه صنعتی شریف از اول تا 9 بهمن انجام می‌شود و از 14 بهمن نیز کلاس‌های خود را دایر می‌کنند و در 13 خرداد ماه سال بعد به پایان می‌رسانند، همچنین امتحانات این دانشگاه در فاصله 20 خرداد تا ششم تیرماه برگزار می‌شود.

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از چهاردهم این ماه در سر کلاس‌ها حاضر خواهند شد و با پایان یافتن کلاس‌های درس در 16 خرداد سال بعد، امتحانات این دانشگاه 18 تا 30 خرداد برگزار می‌شود.

دانشجویان دانشگاه شیراز از 14بهمن نیمسال دوم خود را آغاز می‌کنند. پایان کلاس‌های این دانشگاه 16 خرداد سال بعد تعیین شده و امتحانات آن در فاصله 18 خرداد تا چهارم تیر برگزار می‌شود.

دانشگاه‌های فردوسی مشهد و اصفهان نیز از 14 بهمن کلاس‌های خود را شروع می‌کنند. پایان کلاس‌های این دو دانشگاه نیز به ترتیب 13 و 12 خرداد ماه است. امتحانات دانشگاه اصفهان از روز بعد از اتمام کلاس‌ها و دانشگاه فردوسی مشهد از 20 خرداد شروع می‌شود.

دانشجویان دانشگاه تهران نیز از شنبه آینده یعنی 7 بهمن در سر کلاس‌هایشان حاضر می‌شوند و با اتمام نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در 8 خرداد سال بعد، از 18 خرداد تا دوم تیرماه در امتحانات شرکت می کنند.

شروع کلاس‌های دانشگاه تربیت مدرس 23 بهمن و پایان آن 23 خرداد سال بعد است. امتحانات نیز از 25 خرداد شروع می‌شود.

انتخاب واحد در دانشگاه‌های علم و صنعت ایران و الزهرا(س) از 7 تا 11 بهمن انجام می‌شود، کلاس‌های نیمسال دوم در این دو دانشگاه از 14 بهمن آغاز می‌شود. کلاس‌ها نیز به ترتیب از 22 و 23 خرداد پایان می‌یابد. امتحانات دانشگاه علم و صنعت از دوم تیرماه و دانشگاه الزهرا از 26 خرداد برگزار می‌شود.

دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نیز از یکشنبه هفته آینده یعنی 8 بهمن در سر کلاس درس حاضر می‌شوند. همچنین تاریخ پایان کلاس‌ها 13 خرداد و شروع امتحانات آن از 18 خرداد ماه است.

کلاس‌های درس دانشگاه علامه طباطبایی نیز از 30 دی ماه شروع شد و با اتمام آن در اول خرداد، امتحانات این دانشگاه از چهارم خرداد ماه آغاز می‌شود.

شروع کلاس‌های دانشگاه‌های امیرکبیر و خوارزمی از 7 بهمن است و تاریخ اتمام آن به ترتیب 14 و 13 خرداد تعیین شده است. همچنین امتحانات دانشگاه امیرکبیر 20 خرداد و امتحانات دانشگاه خوارزمی 18 خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز در فاصله 14 تا 22 بهمن تعیین شده‌است. همچنین دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از 23 بهمن تا 13 خرداد در کلاس‌های رفع اشکال گروهی شرکت کنند. امتحانات این دانشگاه از 20 خرداد تا 17 تیر برگزار می‌شود./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------