جزییات و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کنکور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

جزییات و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کنکور

خدایی:شرکت پذیرفته‌شدگان بدون آزمون در کنکور92بلامانع است/مهلت مجددثبت‌نام کنکور از دوشنبه

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون کنکوری‌ها، اظهار کرد: در این دوره بیش از 77 هزار داوطلب پذیرفته شده‌اند.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نحوه ثبت‌نام این دسته از داوطلبان، اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های بدون آزمون کنکور می‌توانند بدون محدودیت در کنکور 92 شرکت کرده و در صورت پذیرش نیز هیچ منعی برای ادامه تحصیل آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: این دسته از داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند از دانشگاه پذیرفته شده در دوره‌های بدون آزمون انصراف داده و در کنکور 92 شرکت کنند، البته در این راستا داوطلبان پسر باید توجه داشته باشند که منعی از نظر نظام وظیفه برای آنها وجود نداشته باشد.

خدایی در خاتمه از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور 92 از روز دوشنبه (30 بهمن ماه) خبر داد.

جزییات و نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان بدون آزمون کنکور

به گزارش ایسنا پذیرفته‌شدگان باید بر اساس حرف اول نام‌خانوادگی طی روزهای شنبه 5 و یکشنبه 6 اسفند ماه به مرکز محل قبولی برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

بر این اساس، هریک از پذیرفته‌شدگان باید بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را در زمان ثبت‌نام ارائه کنند:

- اصل ‌مدرک گواهینامه دوره چهار ساله و یا شش ساله نظام قدیم ‌آموزش متوسطه.

- اصل مدرک و یا گواهی تحصیلی متوسطه سال ما قبل دیپلم و دو سال ما قبل دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم ‌آموزش متوسطه و یا داوطلبان دارای مدرک شش ساله نظام قدیم آموزش متوسطه.

- اصل گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی آن برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه.

- اصل ‌مدرک‌ و ‌یا گواهی ‌دیپلم ‌متوسطه ‌نظام‌ جدید آموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ما قبل‌دیپلم‌ برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه.

- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید.

- اصل مدرک و یا گواهی دانش‌آموختگان دوره‌های معادل (دارندگان مدرک معادل کاردانی) به شرط آن که دوره فوق با مجوز شورای‌ گسترش ‌آموزش‌ عالی وزارت علوم برگزار شده‌ باشد و مدارک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع باشد.

- اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی و اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش وپرورش برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور.

- اصل یا گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک دوره‌های کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای.

همچنین پذیرفته شده باید در زمان ثبت‌نام اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی، شش قطعه عکس و برخی مدارک دیگر را نیز به همراه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور نیز به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به نشانی http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد.

همچنین، کارمندان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته از مرکز یا واحد محل اشتغال خود نبوده‌اند و در صورت قبولی در سایر مراکز و واحدها تقاضای انتقال و یا مهمان شدن به مرکز یا واحد محل اشتغال آنها قابل بررسی نیست./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------