ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب آغاز شد



نمایشگاه کتاب تهران,ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب

از 24 تا 31 فروردین 92

ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب آغاز شد

ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از طریق سامانه اینترنتی اختصاص یافته آغاز شد.

به گزارش فارس، شرایط ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی اعلام شد؛ بر این اساس ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی از 24 فروردین آغاز و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت.

تمامی دانشجویان و طلاب تا 31 /1/92 فرصت دارند با مراجعه به سایت www.ketabkhaneh.ir برای ثبت‌نام بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب اقدام کنند.

250 هزار ریال برای این بن کارت‌ها از طریق دانشجویان و 250 هزار ریال نیز از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به این امر اختصاص یافته است.

این میزان اعتبار برای بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای 400 هزار طلبه و دانشجو در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس اختصاص یافته است، اما برای مقطع تحصیلات تکمیلی هنوز تصمیمی اخذ نشده، ولی این مهم نیز طی چند روز آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دانشجویان از 24 فروردین 91 می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور مشخصات را وارد و ثبت‌نام خود را انجام دهند تا توزیع بن کارت‌ها در نمایشگاه یا دانشگاه‌ها صورت گیرد، البته پیش از توزیع اطلاع‌رسانی‌ها انجام می‌شود.

بانک عامل در این دوره از نمایشگاه کتاب بانک صادرات است؛ از این رو دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توان در طول زمان اعلام شده به سایت مراجعه کنند تا با اختلال در ثبت‌نام مواجه نشوند./فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------