جزئیات نقل و انتقال دانشجویان اعلام شد/ آغاز ثبت‌نام از اول اردیبهشت‌



جزئیات نقل و انتقال دانشجویان

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان اعلام شد/ آغاز ثبت‌نام از اول اردیبهشت‌

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم جزئیات نقل و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی 93-92 را اعلام کرد.

به گزارش  فارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی باید در زمان شروع ثبت درخواست‌های میهمانی و انتقال، با استفاده از ابزارهای مناسب از جمله سایت دانشگاه،‌ تابلوهای اطلاعات آموزشی در تمام دانشکده‌ها و پردیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هر دانشگاه یا مؤسسه به دانشجویان اطلاع‌رسانی کند.

لازم به ذکر است،‌ دانشگاه‌های مبدأ بر اساس مفاد آیین نامه 18503/و مورخ 10آبان سال89 و اصلاحیه آن و اطلاعیه‌های بعدی درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط در خرداد ماه تا 15 تیر ماه نظر خود را اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند.

همچنین دانشگاه‌های مقصد باید حداکثر تا پایان مرداد ماه با اظهار نظر نتیجه را به دانشگاه مبدا و دانشجو اعلام کنند.

دانشجو باید با اطلاع کامل از شرایط آئین‌نامه میهمانی و انتقال، درخواست خود را بر اساس 2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقالی،‌ در سامانه خدمات آموزشی در اول اردیبهشت تا 31 اردیبهشت ثبت کنند و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

همچنین متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده درباره شرایط خاص خود است و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ذکر شده امکان میهمانی یا انتقال را از خود سلب می‌کند./فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------