آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود/آغاز توزیع کارت از دوشنبه



آزمون دستیاری

آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود/آغاز توزیع کارت از دوشنبه

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب، از آغاز توزیع کارت آزمون از روز دوشنبه خبر داد.

دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات برگزاری آزمون تخصصی دستیاری پزشکی، اظهار کرد: این آزمون با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب که معادل 51 درصد آن را مردان و 49 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، روز پنجشنبه، پنج اردیبهشت 92 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره از آزمون دستیاری در 27 رشته تخصصی و 18 شهر و 19 حوزه امتحانی که شامل دو حوزه در تهران و یک حوزه در استان‌های دیگر است، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند تا صبح روز پنجشنبه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر تامین تمهیدات امنیتی این دوره از آزمون، خاطرنشان کرد: در این دوره برنامه‌ریزی دقیقی برای امنیت و حفاظت از آزمون در نظر گرفته شده است، بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد./ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------