آغاز توزیع کارت آزمون زبان تولیمو از فردا/آزمون تولیمو پنجشنبه برگزار می‌شود



آزمون زبان تولیمو,کارت آزمون زبان تولیمو

آغاز توزیع کارت آزمون زبان تولیمو از فردا/آزمون تولیمو پنجشنبه برگزار می‌شود

هفتادو هفتمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته(تولیمو) روز پنجشنبه به طور همزمان در 8 شهرستان مختلف کشور شامل شهرستان‌های اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، رشت و مشهد برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون فردا سه‌شنبه 17 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

بدیهی است هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارایه کند.

همچنین چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت شرکت در آزمون خود داشته باشند، می‌توانند به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص در روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه مراجعه و با دردست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از روز چهارشنبه همه روزه و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است، بنابراین داوطلبان به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند فقط با شماره تلفن‌های 88923595 الی 88923599 تماس حاصل کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند./ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------