جذب دانشجوی پسا دکتری در 14 حوزه پژوهشی دانشگاه اصفهان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جذب دانشجوی پسا دکتری در 14 حوزه پژوهشی دانشگاه اصفهان

معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: این دانشگاه آمادگی دارد تا از میان دانش آموختگان نخبه دکتری، در 14 حوزه پژوهشی، دانشجوی پسا دکتری پذیرش کند.

دکتر محمد ربانی در گفتگو با مهر گفت: دانشگاه اصفهان در  رشته‌هاي مشاوره، روانشناسي، علوم‌تربيتي، اقتصاد، جغرافيا، فلسفه، زبان‌انگليسي، زبان‌شناسي، زبان‌عربي، رياضي، فيزيك، زمين‌شناسي، نانو‌فناوري، زیست شناسی، از میان دانش‌آموختگان نخبه مقطع دكتري دانشجوی دوره پسا دکتری پذیرش می کند.  

وی ادامه داد: دانشگاه اصفهان علاوه بر رشته های موجود بیشتر علاقمند است در حوزه های فناوری نوین دانشجوی پسا دکتری پذیرش کند.

معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: دوره‌های پسا دکتری در دانشگاه‌های معتبر کشور به طور عام و در برخی رشته‌های خاص در برخی دانشگاه‌هایی که به تازگی در رشته‌هایی به توانمندی رسیده‌اند ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌هاي پسا دکتري مي تواند در جذب دانش آموختگان دکتري و نخبگان و استفاده از توانايي اين افراد در پروژه هاي مهم کشور کمک کند.

دوره پسا دکتري يک دوره صرفا پژوهشي است که منجر به مدرک نمي شود. زماني که دانشجوی دوره PHD را به پايان مي رساند در دوره پسا دکتري وارد مي شود طي آن با همکاري دانشگاه در اجراي پروژه تحقيقاتي مشارکت مي کند.

زماني که فرد دوره PHD را به پايان مي رساند تا زماني که مشغول به کار شود 6 تا يک سال طول مي کشد از اين رو اساتيد دانشگاه به اين دسته از دانش آموختگان پيشنهاد مشارکت در پروژه تحقيقاتي را مي دهند. در ازاي اين مشارکت اساتيد از محل گرنت هاي پژوهشي به دانشجويان دوره پسا دکتري ماهيانه مبلغي را به عنوان حقوق پرداخت مي کنند./خبرگزاری مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------