صنعتی شریف دانشگاه بدون دیوار می‌سازد



صنعتی شریف دانشگاه بدون دیوار می‌سازد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: برای اولین بار در ایران، طرح الگوی دانشگاه بدون دیوار در دانشگاه صنعتی شریف واقع در منطقه 22 تهران اجرا خواهد شد.

دکتر رضا وستا آزاد در گفتگو با خبرنگارمهر گفت: ایجاد دانشگاه بدون دیوار در کشورهای خارجی مرسوم است اما در کشور ما در هر مکانی نمی توان این الگو را اجرا کرد.

وی ادامه داد: برخی مناطق هستند که به دلیل تراکم جمعیتی بالایی که دارند نمی توان الگوی دانشگاه بدون دیوار را در آنجا اجرا کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: با توجه به بررسی هایی که صورت گرفت قرار شد این الگو در منطقه 22، محلی که قرار است مقطع تحصیلات تکمیلی و پژوهشگاه‌های دانشگاه شریف در آنجا ایجاد شود و از نظر تراکم جمعیتی تراکم بالایی ندارد اجرا شود.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی در همین محل فعلی دانشگاه در خبابان آزادی تحصیل کرده و دانشجویان ارشد و دکتری به منطقه 22 منتقل خواهند شد.

روستا آزاد تصریح کرد: دو روز گذشته تفاهم نامه ای با شهرداری منعقد کردیم که به موجب آن قرار است شهرداری در ایجاد زیرساخت، خیابان کشی و محوطه سازی دانشگاه در منطقه 22 مشارکت کند.

وی با بیان اینکه احداث دانشگاه در منطقه 22 بودجه هنگفتی نیاز دارد، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دانشگاه شریف در منطقه 22 باید 3 تا 5 سال آینده احداث شود./مهر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------