آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دانشگاه‌ پیام نور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دانشگاه‌ پیام نور/دستورالعمل ثبت‌نام

رییس دانشگاه پیام نور از آغاز زمان ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه‌ پیام نور از امروز یکشنبه 6 اسفند خبر داد.

به گزارش  ایسنا، دکتر زیاری گفت:کلیه داوطلبان پذیرش بدون آزمون سال 91 که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده دانشگاه پیام نور درج شده است باید تا 10 اسفند با مراجعه به سامانه جامع خدمات آموزشی به نشانی http://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه‌ پیام نور از 26 بهمن در سایت سازمان سنجش به شانیwww.sanjesh.org اعلام شده است.

وی در خصوص ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در رشته محل‌های قبولی، گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند بر اساس مفاد اطلاعیه که همزمان با اسامی آنان بر روی سایت قرار می‌گیرد نسبت به انجام ثبت‌نام برای نیم سال دوم سال تحصیلی اقدام کنند.

بر اساس دستورالعمل پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 91 در خصوص پذیرفته شدگان بدون آزمون، ثبت‌نام غیرحضوری کلیه پذیرفته‌شدگاناز طریق نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد پذیرفت.

نظر به اینکه گزینش دانشجو صرفاً بر اساس معدل کتبی دیپلم صورت پذیرفته در صورت وجود هرگونه مغایرت؛ قبولی دانشجو لغو شده و دانشجو مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در این دانشگاه نیست.

تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی (برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته) حداکثر تا 30 بهمن تعیین شده است.

گفتنی است، داشتن شرایط بومی مطابق دستور العمل الزامی است ضمن اینکه پذیرش در رشته‌ های فنی و مهندسی و گروه هنر به صورت بومی استانی انجام می‌شود.

با توجه به اینکه نوع ورود دانشجویان مذکور به صورت رسمی (سراسری) می باشد دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری دانشگاه پیام نور وسایر دانشگاهها مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته/محل بطور همزمان نبوده و باید از یکی از رشته‌های قبولی خود انصراف دهند.

انتقال و تغییر رشته از رشته محل‌های بدون آزمون به رشته‌محل‌هایی که پذیرش آنها با آزمون سراسری صورت می گیرد؛ممنوع است./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------