بازنگری 4 هزار سر فصل علوم انسانی تا پایان سال



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

بازنگری 4 هزار سر فصل علوم انسانی تا پایان سال
مدیر کل شورای برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری سرفصلهای دروس علوم انسانی تاکید کرد که تا پایان سال جاری 200 برنامه معادل 4 هزار سرفصل بازنگری و به دانشگاهها ابلاغ خواهد شد.

سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: طی سال گذشته یکصد برنامه درسی در شورای برنامه ریزی آموزش عالی تصویب شد و تا پایان سال جاری این تعداد به مرز 200 برنامه خواهد رسید.وی در این باره افزود: بنابراین طبق برنامه، باید 4 هزار سرفصل دیگر تا انتهای اسفندماه بازنگری و به دانشگاههای کشور ابلاغ شود.

مدیر کل شورای برنامه ریزی آموزش عالی درباره وضعیت بازنگری سرفصلها در شهریورماه 92 یعنی پایان کار دولت دهم، اظهار داشت: تا پایان دولت دهم یعنی شهریورماه 92 حداقل متوسط 2 هزار سرفصل را به تصویب می رسانیم.

این مقام مسئول در وزارت علوم در پاسخ به این پرسش مهر که آیا از عملکرد خود و مجموعه ای که تاکنون وظیفه بازنگری سرفصلها را بر عهده داشته اند، راضی است یا خیر، اظهار داشت: به اعتقاد من، ظرفیت ما بالقوه در کشور می توانست در این زمینه بسیار فعال تر باشد و موانع اجرایی، افت بهره وری، کمبود همگرایی در این مجموعه دخالت داشته است./مهر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------