آدل احساسش را با آهنگهایش بیان می‌کند!



آدل,آلبوم آدل

 

آدل فقط از طریق موسیقی می تواند احساسات درونی اش را بیان کند.

 

بسیاری از آهنگهای آلبوم "۲۱" که آخرین و جدیدترین آلبوم این خواننده ۲۳ ساله است، تجربیات تلخ این خواننده هنگام جدایی از عشق سابقش را بیان می کند و آدل ادعا می کند که فقط از طریق آهنگهایش می تواند احساسات واقعی و درونی خود را بازگو کند.

او گفت: "من هیچ وقت نمی توانم درباره احساساتم صحبت کنم. اگر با کسی که عاشقش هستم مشکلی پیدا کنم و بخواهم با او جدی صحبت کنم، اصلا" نمی توانم احساسات درونی و آنچه را که می خواهم به زبان بیاورم، فقط می خندم و یا گریه می کنم. در هنگام حرف زدن هیچ وقت لغتهایی که لازم دارم را پیدا نمی کنم."

اما آدل ادعا می کند که وقتی ترانه می نویسد لغات و جملاتی که برای بیان احساساتش به آنها نیز دارد، خود بخود به ذهنش می رسند و گاهی اوقات خودش هم نمی داند این اشعار و ترانه ها از کجا می آیند.

او به نسخه آمریکایی مجله "ووگ" گفت: "من اصلا" نمی دانم این اشعار از کجا به ذهنم می رسند. من معمولا" شعر و کتابهای ادبی نمی خوانم."

"دامنه لغات و میزان دانش من درباره زبان و ادبیات اصلا" زیاد نیست. مخصوصا" وقتی صحبت می کنم دامنه لغات من بسیار محدود و کم است. اما وقتی ترانه می نویسم و احساساتم را از طریق نوشتن این ترانه ها بیان می کنم انگار مغزم ناگهان فعال می شود و اشعار و جملات بسیار زیادی به ذهنم می رسد."... /   aftabir.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------