جنگ بین کریستین استوارت ، کتی پری و لیدی گاگا !



سایت تخفیف,سایت نت 

برگ

جنگ بین کریستین استوارت ، کتی پری و لیدی گاگا !

این سه زن مشهور هالیوود برای گرفتن نقش مری آستین در فیلم زندگی "فردی مرکوری" ، خواننده گروه کوئین ، به سختی با هم رقابت می کنند و در واقع می جنگند.

تعدادی از مشهورترین افراد هالیوود و صنعت موسیقی مثل کریستین استوارت ، لیدی گاگا و کتی پری برای این نقش پر طرفدار در نظر گرفته شده اند.

یک منبع خبری به مجله استار گفت:" مری آستین در زندگی فردی مرکوری نقش بسیار مهمی داشت و لیدی گاگا ، کتی پری و کریستین استوارت برای بازی در نقش مری در نظر گرفته شده اند.

" اما هرسه آنها خیلی دلشان می خواهد این نقش را بگیرند و هرکاری انجام می دهند که موفق شوند . اما رقابت آنها کم کم در حال تبدیل شدن به یک جنگ خجالت آور است."

در این فیلم ساشا بارون کوهن قرار است نقش فردی مرکوری را بازی کند و در انتخاب بازیگر نقش مری آخرین تصمیم توسط او گرفته خواهد شد.

یک منبع خبری گفت:" هرچه این سه زن بیشتر با هم می جنگند شانس خود برای گرفتن این نقش را بیشتر از دست می دهند. کارهای آنها واقعا" خجالت آور و غیر حرفه ای است و ساشا واقعا" از کارهای آنها خسته شده است. او دلش می خواهد هرچه زودتر یکی از نامزدهای در نظر گرفته شده برای این نقش را انتخاب کند و به این جنگ خاتمه دهد."/پرتال آفتاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------