ستاره های "گرگ و میش" پولسازترین بازیگران هالیوود هستند



 

ستاره های

 

مجله فوربس ، کریستین استوارت و رابرت پتینسون را به عنوان پولسازترین بازیگران هالیوود معرفی کرد .

روز سه شنبه مجله فوربس در وب سایت رسمی خود اسامی بازیگرانی را که برای کمپانی های فیلمسازی خیلی پولساز هستند اما در ازای این درآمدزایی ، مبلغ بسیار کمی از کمپانی ها دریافت می کنند ، را به ترتیب اعلام کرد. اصلا" تعجب آور نیست که بازیگران مجموعه گرگ و میش ، که صدها میلیون دلار در گیشه های باکس آفیس سراسر دنیا فروش کرده است ، در صدر این لیست قرار دارند.

کریستین استوارت که در مجموعه فیلمهای " گرگ و میش " نقش بلا سوان را بازی می کند در جایگاه نخست جدول پولسازترین بازیگران هالیوود قرار گرفته است . از هر ۵۵.۸۳ دلاری که تهیه کنندگان فیلمهای کریستین استورات بدست آورده اند فقط یک دلار به او پرداخت کرده اند.

رابرت پتینسون که در مجموعه " گرگ و میش " نقش ادوارد کولن را بازی می کند از هر ۳۹.۴ دلاری که تهیه کنندگان فیلمهایش بدست آورده اند، فقط یک دلار دریافت کرده است و در ردیف سوم این جدول رده بندی قرار گرفته است .

جدیدترین فیلم گرگ و میش با نام " سپیده دم :قسمت اول " که از اوایل ماه جاری در سینماهای سراسر جهان اکران شد ، تا بحال ۵۸۹ میلیون دلارفروش کرده است .

آنا هاتاووی که در فیلمهای پرفروشی مانند " آلیس در سرزمین عجایب " و " ساقدوشها " هنرنمایی کرده است در این جدول رتبه بندی ، بین ستاره های مجموعه گرگ و میش قرار گرفته است . این بازیگر مشهور هالیوود از هر ۴۵.۶۷ دلاری که تهیه کنندگان از فروش فیلمهای او بدست آورده اند ، یک دلار دریافت کرده است و جایگاه دوم مجله فوربس را بخود اختصاص داده است.

دانیل راد کلیف ، ستاره مشهور مجموعه "هری پاتر " در ردیف چهارم و ستاره مجموعه " ترانسفور ماتورها" در جایگاه پنجم این جدول قرار گرفته است .... / پرتال آفتاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------