انتشار آلبوم موسیقی هنرمندی که در اثر کرونا درگذشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
یک آلبوم موسیقی از «نیک کوردرو» بازیگر صحنه نمایش برادوی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت منتشر خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ددلاین، «نیک کوردرو» که به عنوان یکی از بازیگرهای مشهور برادوی شناخته می‌شد چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۴۱ سالگی درگذشت.

 

حال آلبومی از موسیقی زنده‌ با عنوان «زندگی‌ بکن» که در سال ۲۰۱۹ ضبط شده است روز هفدهم سپتامبر و در روز تولد این هنرمند منتشر خواهد شد.

 

همسر «نیک کوردرو» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره انتشار این آلبوم موسیقی نوشت: « نیک از شنیدن این خبر حتما شگفت‌زده می‌شد... همسرم بیش از هر چیز دیگری برای این پروژه سخت تلاش کرد و  من هیچگاه ندیده بودم درباره چیزی تا این حد استرس داشته باشد ... او این نمایش را از پایه شروع کرد و ترانه‌هایی برای روایت یک داستان انتخاب کرد، داستانی درباره‌ی خودش.»

 

این بازیگر نامزد جایزه «تونی» که برای بازی در نمایش‌هایی چون «گلوله ها بر فراز برادوی»، «خدمتکار» و نمایش موزیکال «قصه برانکس» شناخته می شد، اواخر ماه مارس و پیش از مثبت شدن تست کرونا در بیمارستانی در لس‌آنجلس و با تشخیص ذات‌الریه بستری بود و حتی پای راست او نیز قطع شده بود. 

 

«کوردرو» برای بازی در اقتباسی جدید از نمایش معروف «راک عصرها» به همراه خانواده اش به کالیفرنیا نقل مکان کرده بود. 

 

او در سال ۲۰۱۴ برای بازی در نمایش «گلوله ها بر فراز برادوی» که اقتباسی نمایشی از فیلمی به همین نام ساخته «وودی آلن» بود، نامزد جایزه تونی شد و توانست جایزه جهانی تئاتر را از آن خود کند. 

 

«کوردرو» در  ۱۵ تیر از دنیا رفت. او به مدت ۹۰ روز در بیمارستان بستری بود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------