ماجرای گلایه سحر زکریا از مهران مدیری و واکنش بهنوش بختیاری



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سحر زکریا در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از مهران مدیری چنین نوشت: «به آدم سر چهارراه فکر می‌کنید! ولی به تیمی که سال‌ها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟»

به گزارش فرارو، این روز‌ها رابطه سحر زکریا با مهران مدیری در صفحه اول رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده و حواشی زیادی به دنبال داشته است.

 

سحر زکریا در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از مهران مدیری چنین نوشت: «به آدم سر چهارراه فکر می‌کنید! ولی به تیمی که سال‌ها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟»

 

سحر زکریا در اینستاگرامش نوشت: «آقای مدیری عزیز برام بسیار قابل‌احترامید، ولی چند وقتی‌که از شما مصاحبه‌هایی می‌بینم که ذهنم را مشغول کرده. شما دریکی از مصاحبه هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید، ولی چطور به تیمی که سال‌ها با شما کارکردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روز‌های سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به بچه‌های مدیری سال‌ها با ما برخورد کردن و نقش در کار‌های دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولای یک که بازه چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کار‌های زیادی دارن و پول‌های هنگفتی از بقیه کار‌ها می‌گیرن بهتر نبود که با تیم قدیمیتون کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن و هنوز کار‌های قدیمی رو می‌بینن».

 

سحر زکریا در ادامه این پست چنین نوشت: «من سحر زکریا دل پرخونی از همکارانم دارم چراکه سال‌هاست من و امثال من زنده‌به‌گور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفاً سر جنازه‌ام نیایید و عینک‌های آفتابی گران‌قیمتتان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید، چون به‌وقت زنده‌بودنم مرا کشتید».

 

انصراف سحر زکریا از حضور در مجموعه شب‌های مافیا

سحر زکریا در پست دیگری از انصرافش از حضور در مجموعه شب‌های مافیا خبر داد و چنین نوشت: «مردم عزیز بنده به‌عنوان یک فرد کوچک جامعه متأسفم برای خودم، اول‌ازهمه می‌خوام بدونید که چرا در این برنامه شرکت نخواهم کرد. بنا به دلایلی قراردادم را در پستم نمیتونم بذارم که ببینید. قرارداد هم بستم، ولی به خاطر بی‌حرمتی و ... در این برنامه شرکت نخواهم کرد.

 

البته ما سالهاست که به توهین عادت کردیم. مردم عزیزم می‌خوام بدونید که در حرفه بنده جز پارتی‌بازی و لابی کردن چیزی وجود نداره، این شما نیستید که بازیگر‌ها تون رو انتخاب می‌کنید. براتون انتخاب می‌کنند. چرا باید سینمای ما فقط جمعاً ۱۰ نفر کار کنن، بعد همان گروه سر از نمایش خانگی در میارن و تین بازی می‌چرخه، مگه یک بازیگر چقدر استعداد و توان داره که در سال ۷ تا فیلم بازی کنه؟»

 

سحر زکریا در ادامه چنین می‌گوید: «یک سری آقایون که فقط خانوم هاشون در فیلم هاشون بازی می‌کنند. یعنی از نقش دختر ۵ ساله تا زن ۴۰ ساله. در جشنواره فجر یادم هست که به خاطر مشکلاتی انصراف دادم. یکی از این مشکلات توهین به همکارانم بود (که اتفاقاً هیچ خیری از این همکاران به بنده نرسیده)، ولی انسانیت ایجاب می‌کرد که این کار رو انجام بدم و جالب این بود کارگردانی که مستقیماً بهشون توهین شده بود، دخترشون که ایشون هم سالی ۱۰ تا فیلم دارن در صف اول جشنواره حضور داشتن».

 

وی در پایان چنین نوشت: «حرف دیگر، آقایان شریف گلیان پول بنده را سال‌ها پیش خوردند (قهوه تلخ) این روز‌ها این برنامه از فیلمو در حال پخش است. می‌خوام بدونم چطور وقتی شکایت من در ارشاد موجود است، این کار فروخته‌شده به این سایت؟ می‌خوام اعلام کنم بنده تا به امروز جزء هیچ باندی نبودم با استناد به حرف حسین اگر دین ندارید آزاده باشید».

 

واکنش عجیب بهنوش بختیاری و حمایت از مهران مدیری

پس از انتشار پست سحر زکریا در انتقاد از مهران مدیری بهنوش بختیاری در یک استوری چنین نوشت: «دنیاگرد است از هر دست بدهی از همان دست می‌گیری».

 

بختیاری در ادامه نوشت: «روزی که زیرآب همکارانتان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید. اتفاقاً من هم تو کار‌های این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌آیند می‌گویند، چون با این کارگردان کارکردیم کم‌کار شدیم. از هر دستی بدهی از همان دست می‌گیری».

 

پاسخ سحر زکریا به انتقاد‌های برخی کاربران و سلبریتی‌ها

سحر زکریا نیز در پاسخ به این انتقادات چنین نوشت: «بله ماسال‌ها با ایشون کارکردیم. جوونیمون رو گذاشتیم. اووقتی به ما کار نمیدادن، چون تیم مدیری بودیم. باید الآن ازمون حمایت بشه. آیا به‌تن‌هایی مهران مدیری مهران مدیری می‌شد؟ شما‌ها نمی‌خواد دایه عزیزتر از مادر بشید. همین شما‌ها مگه با علی دایی یادتون رفته سال‌ها پیش چه کردین؟ با ورزشکارای پیشکسوتتون چه کردین؟ با بازیگرامون چه کردین. شما نون به نرخ روز خور‌ها هستید. همین مهران مدیری رو هم فراموش می‌کنید. ملت مرده‌پرست فراموشکار».

 

سحر زکریا در ادامه بحث با منتقدان خود چنین نوشت: «من از مردمی که حرفم رو فهمیدن سپاسگزارم. دست تک تکشون رو می‌بوسم. ولی پیج‌های فیک و اون دسته که حتی نمیدونن مغز کدوم عضو بدنشون و فقط حرف بی‌ربط میزنن کاری ندارم. من با مردمی حرف می‌زنم که درک دارن، سواد دارن و می‌فهمن. من چی می‌گم تو مملکتی که تتلو و ... بیشترین طرف دار‌ها رو دارو، بیشتر از این نمیشه انتظار داشت. بازهم از مردم ممنونم. این‌رو هم اضافه کنم که من عقب نمی‌کشم. خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم. ۲۷ سال زندگیم تو این حرفه بوده پس حرف بی‌ربط نزنید، بلاک میشید».

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------