آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

شقایق فراهانی و فرزندی که مبتلا به بیماری کلیوی است+تصاویر



ادامه تصویربرداری«یک دقیقه و یازده ثانیه» در بزرگراه نیایش

شقایق فراهانی و فرزندی که مبتلا به بیماری کلیوی است+عکس

شقایق فراهانی در فیلم تلویزیونی «یک دقیقه و یازده ثانیه» نقش مادری را بازی می کند که فرزندش مبتلا به بیماری کلیوی است، او هزینه درمان را فراهم می کند اما ... .

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «یک دقیقه و یازده ثانیه» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی که 24 مردادماه امسال در تهران آغاز شده بود همچنان در لوکیشن اصلی پروژه و در بزرگراه نیایش در حال پیگیری است. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در این فیلم تلویزیونی شقایق دهقان نقش مادری را بازی می کند که فرزندش مبتلا به بیماری کلیوی است. گلاره عباسی نیز در نقش زنی به نام ناهید ظاهر می‌شود که همسر یک مجری تلویزیون است و اختلافاتی با همسرش دارد.علیرضا شجاع نوری، ناصر گیتی جاه، فرهاد مهدوی، هومن کیایی، فرهاد اسماعیلی، ماریه تهرانچی، محمد رحمانی، مهری امیرحسینی، ابراهیم ابراهیمی، فرشته اسفندیاری کیا، آبتین جهانی، سمیرا مسعودی، حسین زمانی، مانیا حیدری، محمدمهدی هاشمی و... از دیگر بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در خلاصه داستان «یک دقیقه و یازده ثانیه» آمده: در یک مجتمع بزرگ آپارتمانی، آدم هایی در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ ها روی هم می‌افتند و آنها می‌توانند صدای دیگران را که در همان لحظه در حال مکالمه هستند بشنوند. این اتفاق یک دقیقه و یازده ثانیه طول می‌کشد و در این فاصله آنها ... .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرتضی رزاق کریمی « یک دقیقه و یازده ثانیه » را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند.

این کارگردان پیش از این ساخت فیلم سینمایی «حس پنهان» و مستند «یاد و یادگار» را در کارنامه داشته است.سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: محمود اربابی، مجری طرح: بهرام صحیحی، تصویربردار: مجید صباغ بهروز، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سام کلانتری، عکاس: آلاله دشت بان./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------