«عشق من حامد بهداد» در زندان اوين!



 

عشق من حامد بهداد, افشين هاشمي, نمايش عشق من حامد بهداد

 

«عشق من حامد بهداد» در زندان اوين!


افشين هاشمي كه با همراهي زهير ياري نمايش «عشق من حامد بهداد» را اجرا مي‌كند در اقدامي بي‌سابقه اين نمايش را در زندان اوين به صحنه مي‌برند.

 

هاشمي به خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: قرار است نمايش ما فردا صبح ـ يكشنبه 4 تيرماه ـ در زندان اوين براي تعدادي از زندانيان اين زندان اجرا بشود.

او با ابراز خرسندي از اجراي اين نمايش در زندان اوين ادامه داد: به نظر من هر جامعه‌اي تا وقتي ارتباط خود را با فرهنگ و فعاليت فرهنگي حفظ مي‌كند مي‌تواند سلامت و پويايي خود را حفظ كند و ما به عنوان كساني كه در حوزه فرهنگ كار مي‌كنيم چه بهتر كه بتوانيم حوزه مخاطبانمان را گسترش دهيم.

 

اين هنرمند تئاتر كه با همكاري اداره فرهنگي زندان اوين نمايشش را در اين زندان اجرا مي‌كند خاطرنشان كرد:اگر در جامعه ما هستند كساني كه نمي‌توانند به تئاتر بيايند چه خوب مي‌شود كه ما فرهنگ را از آنان دريغ نكنيم و ما به سراغ آنها برويم و اگر مي‌شود چنين كاري كرد چرا كه نه.

افشين هاشمي اظهار اميدواري كرد اين گونه فعاليتها در همه زندان‌ها و براي تمام زندانيان گسترش پيدا كند.

 

به گزارش ايسنا، «عش من حامد بهداد» كه يكي از آثار محيطي مجموعه تئاتر شهر است،‌با استقبال بسيار خوب تماشاگران روبرو شده به طوري كه تاكنون اجراي آن چند بار تمديد شده است.

در حال حاضر قرار است اجراي اين نمايش تا روز 9 تير ادامه داشته باشد و اين احتمال وجود دارد اين نمايش بعد از جشنواره تئاتر عروسكي هم به اجراي خود ادامه بدهد.

گفتني است تماشاگران اين نمايش بعد از تماشاي اين اثر بليت نيم‌بهاي يفلم «آزمايشگاه» نخستين ساخته بلند سينمايي حميد امجد ـ ديگر هنرمند تئاتر ـ را دريافت مي‌كنند..../ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------