آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رامبد جوان «مرد یک چشم» را با حضور رضا عطاران می سازد



رامبد جوان کارگردان جوان سینمای ایران که آخرین ساخته سینمایی اش «ورود آقایان ممنوع» هم با تحسین منتقدان روبرو شده بود و هم استقبال مخاطبان را موجب شد، به تازگی تصمیم گرفته فیلمی دیگر را جلوی دوربین ببرد.

رامبد جوان با حضور رضا عطاران

به گزارش شبکه ایران رامبد جوان کارگردان جوان سینمای ایران که آخرین ساخته سینمایی اش «ورود آقایان ممنوع» هم با تحسین منتقدان روبرو شده بود و هم استقبال مخاطبان را موجب شده، به تازگی تصمیم گرفته فیلمی دیگر را جلوی دوربین ببرد؛ فیلمی با عنوان «مرد یک چشم».

این چهارمین فیلم بلند جوان بعد از «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «پسر آدم، دختر حوا» و «ورود آقایان ممنوع» محسوب می‌شود و آن طور که «بانی فیلم» خبر داده جواد فرحانی تهیه‌کننده این پروژه چندی قبل درخواست پروانه ساخت آن را به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال کرده و در انتظار مجوز است.

نکته قابل توجه درخصوص این فیلم اجتماعی حضور قطعی رضا عطاران است. این بازیگر که از چهره‌های پولساز سینماست برای دومین بار است که در فیلمی از رامبد جوان بازی می‌کند. در «مرد یک‌چشم» به‌غیر از عطاران یک چهره شناخته و جنجالی هم حضور خواهد داشت که برای اهالی سینما و علاقه‌مندان جالب توجه خواهد بود. فردی که قرار است طی روزهای آینده با دست‌اندرکاران این پروژه قرارداد امضا کند.

تمام تلاش رامبد جوان و گروهش این است که فیلم را برای نمایش در جشنواره سی و یکم آماده کنند، به همین دلیل منتظر صدور مجوز ساخت هستند. عطاران و رامبد جوان پیش از این در «ورود آقایان ممنوع» تجربه موفقی در کنار هم داشتند./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------