آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

معاون صداوسیما: شجریان دیگر صلاحیت حضور...



 

معاون صداوسیما: شجریان دیگر صلاحیت حضور در قلب مردم را ندارد.مرتضی میرباقری گفت: شجریان چهره خود را مخدوش کرده و ما امیدوار به بازگشت وی هستیم تا نظام دست لطف خود را بر سر او بکشد.

 

به گزارش ایلنا، معاون  صداو سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی نون و ریحون گفت: شجریان به دلیل مواضع ضدانقلابی که گرفته است و مواضع بدی که در رابطه با مردم خودش گرفته است؛ دیگر صلاحیت کافی برای حضور در قلب مردم را ندارد. او چهره خود را مخدوش کرده است. ما امیدوارم که همچنان که فرصت باقی باشد تا ایشان بازگردند تا نظام هم دست لطف خود را بر سر ایشان بکشد.

 

وی درباره دلایل ا عدم حضور بعضی کارگردانهای سریالهای طنز در برنامه های سیما مانند رضا عطاران گفت: هیچ محدودیتی برای هیچ هنرمندی که قصد داشته باشد تا با این سازمان همکاری کند؛ وجود ندارد. افراد نامبرده شده متن و طرحی ارائه نداده اند. اگر متون خود را ارائه بدهند؛ حتما بررسی می شود. و ما نیز از این طرح ها استقبال می کنیم. خصوصا آنکه آنها دارای سابقه و تجربه کافی در ساخت مجموعه های طنز هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------