وکالت شاهرخ فروتنیان برای کودکان+عکس



وکالت شاهرخ فروتنیان برای کودکان+عکس

فیلم «دنیای بهتر» به کارگردانی بهروز شعیبی مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. شاهرخ فروتنیان در این فیلم نقش وکیلی به نام مسعود معینی را بازی می‌کند.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهروز شعیبی کارگردان ضمن اعلام خبر همکاری سعید انصاری با این تله فیلم در مقام آهنگساز  گفت: "دنیای بهتر" بعد از "بالهای خوشبختی" و " میان ماندن و رفتن " سومین همکاری من با سعید انصاری است .وی افزود: انصاری یکی از متبحرترین آهنگسازان تلویزیون است و نکته جالب آن که ما معمولا جلسات طولانی گفتگو پیرامون یک اثر نداریم و با حد اقل کدها او بهترین تم را برای یک اثر تصویری می سازد .

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شعیبی تصریح کرد: رضا قربانی در حال انجام تدوین راف کات و فاین کات کار به طور همزمان است و مهرداد جلوخانی نیز در حال انجام صداگذاری فیلم است .بنا بر گزارش سیمافیلم، فیلم تلویزیونی " دنیای بهتر" در تهران و در لوکیشن های منطقه هفتم تیر، دیباجی، اختیاریه و نیاوران تصویربرداری شده است و ضبط سکانس های باقی مانده در رامسر پایان پذیرفت.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فیلمنامه 'دنیای بهتر' به قلم نیلوفر محلوجی به نیکی کردن در حق دیگران و بی تفاوت نبودن در مورد بدی ها و کاستی‌هایی که در پیرامون انسان‌ها وجود دارد، می پردازد.داستان این تله فیلم درباره امیر علی پسر بچه ده ساله‌است که برای انجام تکلیف درس اجتماعی‌اش؛ در دنیای کودکی خود به این نتیجه می‌رسد که اگر او به سه نفر خوبی کند و در عوض خوبی او هریک از آن سه نفر در حق سه نفر دیگر خوبی کنند. آنوقت... .

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شاهرخ فروتنیان ، نگار عابدی ، سعید چنگیزیان ، سحر دولتشاهی ، لیندا کیانی ، بهاره ریاحی ، میثم رازفر ، آیلی حیدری ، احسان امانی ، مهدی باطبی ، اکبر معززی و لیلی فرهادپور بازیگران اصلی این کار هستند.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

همچنین فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: تهیه کننده : سید محمود رضوی ، دستیار اول کارگردان وبرنامه ریز: شهرام کیور ، مدیر تصویربرداری : محمد رسولی ، مدیر تولید : مرتضی متولی ،

طراح صحنه و لباس : بابک کریمی طاری ، طراح گریم: زهرا کمالی ، صدابردار: کامران کیان ارثی ، منشی صحنه : مریم اولیایی ، عکاس : باران جعفری .گفتنی است بهروز شعیبی تا کنون تله فیلم هایی چون " میان ماندن و رفتن " ، "پیش خواهد آمد " " بال های خوشبختی " و " جایی برای بودن" را برای مرکز سیمافیلم کارگردانی کرده است. "دنیای بهتر" را سید محمود رضوی در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می کند./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------