بازتاب جانی دپ ایرانی در رسانه‌های جهان؛ جانی اینجا چه کار می‌کنی؟!



بدل جانی دپ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
 بازتاب حضور پر سر و صدای بدل جانی دپ در مراسم عزاداری عاشورای امسال، پس از رسانه‌های داخلی، حالا به رسانه‌های خارجی رسیده است. در این رابطه رسانه‌هایی همچون نیویورک پست، وال استریت پست، العربیه، نیوزویک، سی ان ان اندونزی، کرومپه فرانسه، ماشابله هند و... به این ماجرا پرداخته اند.

به گزارش فرارو، نیوزویک در این رابطه با انتشار گزارشی به وایرال شدن گسترده تصاویر و ویدیو‌های بدل جانی دپ در خاورمیانه اشاره کرده و نوشته است که بدل ایرانی جانی دپ با گریم و پیرایش مو‌ها به شکل ستاره مشهور هالیوود توانسته به او شبیه شود.

 

این رسانه‌ها همچنین به نظرات مردم هم اشاره کرده و گفته که هزاران نفر در مورد شباهت این شخص به جانی دپ نظر داده اند. مثلا عده‌ای گفته اند که «جانی دپ هم شیعه است»  یا اینکه «جانی اینجا چه کار می‌کنی؟». در این میان مایک الگان، روزنامه نگار آمریکایی هم نوشت: «ایران جانی دپ خودش را دارد».

 

طبق گزارش نیوزویک ویدیوی حضور بدل جانی دپ در یک مراسم عزاداری تنها در یک حساب تیک تاک بیش از دو میلیون بازدید کننده داشته است. نیوزویک همچنین اشاره کرده که در ماه ژوئن هم یکی دیگر از بدل‌های جانی دپ در استکهلم مشاهد شد و ویدیوی او نیز در تیک تاک ۲.۳ میلیون بازدید کننده داشت.

 

وال استریت پست نیز به برخی نظرات عجیب کاربران در مورد بدل جانی دپ اشاره کرده و نوشته است: این شباهت چشمگیر سیل تئوری‌ها و نظرات گوناگون کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت.

 

برخی از آن‌ها متعجب بودند که آیا ستاره «دزدان دریایی کارائیب» به دنبال درگیری حقوقی خود با همسر سابق اش یعنی امبر هرد، هالیوود را رها کرده و به ایران رفته تا دوباره خودش را جمع و جور کند.

 

بدل جانی دپ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بدل جانی دپ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

جانی دپ ایرانی کیست؟

جانی دپ ایرانی، نام کامل اش را امین محمودپور ثالث اعلام کرده است. اما گفته که دوستان و نزدیکان اش او را امین ثالث صدا می‌زنند. بدل ستاره هالیوود گفته که متولد تبریز است و اکنون ۲۹ سال سن دارد.  

 

در مورد شغل اش هم امین ثالث گفته که دانشجوی انصرافی پزشکی است و در حال حاضر مشغول فعالیت در بازار‌های مالی است. اما تا پیش از این به مشاوره دادن کنکور مشغول بوده است.

 

صفحه اینستاگرامی او حالا به واسطه وایرال شدن ویدیوی حضورش در مراسم عزاداری عاشورای امسال، بیش از پانزده هزار دنبال کننده دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------