جایزه ویژه جشنواره ونیز برای «والتر هیل»



والتر هیل،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
«والتر هیل» کارگردان و تهیه‌کنندگی آمریکایی به عنوان دریافت کننده جایزه افتخار یک فیلمساز از جشنواره ونیز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، جایزه افتخار یک فیلمساز جشنواره ونیز (Glory to the Filmmaker Award) به شخصیتی تقدیم می‌شود که سهم ویژه‌ای در صنعت سینمای معاصر داشته و امسال «والتر هیل» سینماگر آمریکایی این جایزه را در جریان جشنواره ونیز و پیش از نمایش وسترن جدیدش «مرگ برای یک دلار» در بخش غیررقابتی دریافت خواهد کرد.

 

«والتر هیل» ساخت بیش از بیست فیلم از وسترن های کلاسیک گرفته تا اکشن هیجان انگیز و درام های نوآر را درکارنامه دارد که از آن جمله می‌توان به «48 ساعت»، «48 ساعت دیگر»، «عملیات مرداب»، «آخرین پایمرد»، «جانی خوش تیپ»، «سواران خستگی‌ناپذیر»، «داغ سرخ»، «چهاراه»، «بیل وحشی»، «میلیون‌ها بروستر» و «تعصب شدید» اشاره کرد. 

 

او همچنین از تهیه‌کنندگان فیلم «بیگانه» و سه دنباله این مجموعه فیلم بوده است.

 

در وسترن جدید «مرگ برای یک دلار»، «کریستوف والتز» در نقش یک شکارچی جایزه بگیر بازی می‌کند که با یک قمارباز حرفه‌ای و یاغی با بازی «ویلم دفو» روبرو می‌شود که سال‌ها قبل او را به زندان فرستاده است.

 

«ریدلی اسکات»، «آبل فرارا»، «کوستا گاوراس» و «ژانگ ییمو» پیش از اینT جایزه افتخار یک فیلمساز جشنواره ونیز را دریافت کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------