«رابرت دنیرو» در نقش مقابل خودش بازی می‌کند



رابرت دنیرو،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
«رابرت دنیرو» در درام گانگستری و جدید «مردان عاقل» در دو نقش اصلی در مقابل خودش بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم که محصول کمپانی برادران وارنر است و قرار است در سینماها اکران شود، توسط «بری لوینسون» فیلمساز کهنه کار که بیشتر برای فیلم‌های «مرد بارانی» و «سگ را بجنبان» شهرت دارد، کارگردانی خواهد شد و پنجمین همکاری «دنیرو» و «لوینسون» را رقم می‌زند.

 

«مردان عاقل» درباره تهبکاران ایتالیایی آمریکایی «ویتو جنووز» و «فرانک کاستلو» است که خاندان مربوطه خود را در قرن بیستم اداره می‌کردند. در سال ۱۹۵۷، «جنووز» تلاش ناموفقی برای ترور «کاستلو» کرد که او در نهایت مجروح شد و تلاش کرد از مافیا بازنشسته شود. «رابرت نیرو» قرار است در این فیلم در هر دو نقش اصلی مقابل دوربین برود.

 

«نیکلاس پیلگی» نویسنده فیلمنامه «رفقای خوب» مارتین اسکورسیزی (که دنیرو در آن نقش آفرینی کرد) در حال نگارش فیلمنامه «مردان عاقل» است و «ایروین وینکلر» تهیه‌کننده فیلم‌های «راکی» و «رفقای خوب» به‌عنوان تهیه‌کننده در «مردان عاقل» حضور خواهد داشت.

 

برای دنیرو، «مردان عاقل» بازگشتی به ژانری است که او را به یک ستاره تبدیل کرد. در کنار «رفقای خوب»، این بازیگر در درام‌های جنایی مانند «پدرخوانده قسمت دوم»، «خیابان‌های پائین شهر» و «کازینو» نامی برای خود دست و پا کرد. در فیلم‌های اخیر دنیرو شامل «جوکر» و «مرد ایرلندی» از فناوری دیجیتال گسترده‌ای برای جوان‌سازی دنیرو و همبازی‌هایش «آل پاچینو» و «جو پشی» استفاده شد. 

 

«دنیرو» همچنین اخیرا در فیلم «قاتلان ماه کامل» محصول کمپانی اپل که یک درام جنایی وسترن درباره قتل های اوکلاهاما در سال ۱۹۲۰ است، در کنار«لئونادو دی‌کاپریو» بار دیگر مقابل دوربین اسکورسیزی رفته که قرار است در سال آینده میلادی عرضه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------