مریل استریپ، رابرت دنیرو را الهام بخش بازیگری خود خواند



مریل استریپ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مری لوئیز استریپ بازیگر آمریکایی که اغلب به عنوان بهترین بازیگر زن نسل خود توصیف می‌شود، رابرت دنیرو را الهام بخش حرفه بازیگری خود خوانده و گفت: او برای ۵۰ سال چراغ راه من بود.

به گزارش ایرنا، استریپ در جریان جشنی در آستین- Austin برای مرکز هری رنسوم - Harry Ransom گفت: من او (رابرت دنیرو) را خیلی نمی‌بینم؛ ما چت نمی‌کنیم، اما می‌دانم که بی‌شک او همیشه در کنار من است و همیشه خواهد بود.

 

استریپ می‌گوید در طول سال‌ها، مردم همیشه به من می‌گفتند، چه بازیگری را بیشتر تحسین می‌کنی؟ دوست داری الگویت در بازیگری چه کسی باشد؟. او این گونه ادامه داد که فهرست بلندی از زنان از جمله جرالدین پیج - Geraldine Page، کالین دیورست - Colleen Dewhurst، ونسا ردگریو - Vanessa Redgrave، مگی اسمیت - Maggie Smith، کارول لومبارد - Carole Lombard و باربارا استنویک - Barbara Stanwyck دارد که آن‌ها را می‌شناسد.

 

این بازیگر آمریکایی گفت: اما، در واقع برای دومین بار که رابرت دنیر و را دیدم به خودم گفتم او همان بازیگری است که می‌خواهم باشم. این کاری است که می‌خواهم انجام دهم. او اضافه کرد: می‌خواهم این کار را با همان میزان تعهد، اشتیاق، مهارت و زیبایی که دنیرو دارد انجام دهم.

 

او خاطرنشان کرد: دنیرو برای ۵۰ سال چراغ راه من بود.

 

اولین نقش استریپ روی پرده سینما در فیلم «جولیا» رقم خورد و فیلم بعدی او «شکارچی گوزن» بود. فیلمی که نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای او به ارمغان آورد. استریپ در این فیلم با رابرت دنیرو، کریستوفر واکن (برنده اسکار) و جان کازال همبازی شد.

 

عاشق شدن (Falling in Love) عنوان فیلمی رمانتیک و درام است که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد؛ در این فیلم مریل استریپ و رابرت دنیرو غریبه‌های مزدوجی هستند که همدیگر را ملاقات می‌کنند، دوست می‌شوند و بعد عاشق می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------