دو اسطوره هالیوود مقابل دوربین می‌روند



آل پاچینو و داستین هافمن،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
در آخرین اخبار منتشر شده از هالیوود مشخص شد که دو اوسطوره سینمای آمریکا در دوران پیری خود به‌زودی مقابل دوربین می‌روند.

به‌ گزارش تسنیم، در آخرین گزارش‌های منتشر شده از دنیای سینمایی هالیوود رسماً حضور دو اسطوره هنر هفتم  یعنی "داستین هافمن" و " آل پاچینو" برای ایفای نقش در پروژه‌های سینمایی در مقابل دوربین تایید شد.

 

براساس اخبار منتشر شده داستین هافمن 85 سال در آخرین قرارداد خود با کارگردان مشهور هالیوودی یعنی" فرانسیس فورد کاپولا" که چندی پیش مذاکرتش را آغاز کرده بود بعد از توافق‌های برسر شرایط  اکنون رسماً اعلام کرده که قرار است در فیلم جدید کاپولا به نام "مگالوپولیس" ایفای نقش نماید.

 

به گفته منتقدان سینما با درنظر گرفتن آنچه از کارنامه کارهای قبلی کاپولا و البته هافمن برمی‌آید بدون تردید همکاری آنها در یک پروژه مشترک با توجه به شرکت برخی هنرپیشه‌های معتبر دیگر فرصتی ایجاد می‌کند که تماشاگران روی صندلی سینما‌ها میخکوب شوند.

 

این گروه درباره اسامی سایر بازیگران پروژه نیز می‌گویند تالیا شایر، آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن، جان ویت و آبری پلازا، شایا لباف، گریس وندروال، کاترین هانتر و جیمز ریمار هم قبلاً به عنوان بازیگران "مگالوپولیس" رسماً معرفی شده بودند و اکنون باید دید اینهمه ستاره در یک قاب چطور می توانند تماشاگران را جادو کنند.

 

در این زمینه اگرچه هنوز جزییات دقیقی از داستان فیلم جدید کاپولا اعلام نشده، اما گفته شده سرنوشت یک ابرشهر الهام‌گرفته از نیویورک پس از وقوع یک فاجعه‌ بزرگ در این فیلم تصویر کشیده می‌شود و به گفته برخی عوامل به صورت غیر رسمی بودجه درنظر گرفته شده برای تکمیل پروژه رقمی نزدیک به 100 میلیون دلار است که بخشی از آن توسط خود کارگران تامین شده است.

 

فیلم‌برداری این پروژه از نوامبر امسال در ایالات جورجیا آغاز می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان ماه مارس سال آینده به پایان برسد.

 

***

 

آل پاچینو بازیگر «بیلی نایت» شد

در همین حال دومین اسطوره هالیوودی که این روزها نامش به دلیل قطعی شدن همکاری وی در یک پروژه سینمایی به صدر اخبار آمده " آل پاچینو" بازیگر افسانه‌ای آمریکایی است که براساس اخبار رسمی اکنون نامش در فهرست بازیگران فیلم  «بیلی نایت» رسماً ثبت شده است.

 

براساس اخبار منتشر شده  این فیلمِ درام مستقل را "الک گریفن راث" کارگردانی می‌کند که در واقع  اولین تجربه ساخت فیلم بلندوی خواهد شد و حضور آل‌پاچینو در فهرست بازیگران فیلمش می‌تواند در واقع تایید بر احتمال موفقیت فیلم بعد از تولید توسط این کارگردان باشد.

 

منتقدان صنعت سینمای هالیوود با اشاره به اولین تجربه فیلم بلند وی برای تولید "بیلی نایت" معتقدند سختگیری آل پاچینو برای قبول کار بدون تردید نکته‌ای است که نباید در این پروژه نادیده گرفت بنابراین با توجه به توانمندی و ریزبینی آل‌پاچیون برای انتخاب فیلم‌نامه احتمال موفقیت "بیلی‌نایت" دور از انتظار نیست.

 

لازم به یادآوری است آل پاچینو بازیگر کهنه کار سینما در این فیلم روبروی چارلی هیتن بازیگر سریال «چیزهای عجیب» و دایانا سیلورز که پیش‌تر در «نیروی فضایی» بازی کرده بود، حضور پیدا می‌کند و طبق جدول برنامه‌ریزی، فیلمبرداری  «بیلی نایت» این هفته در لس آنجلس آغاز می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------