«جف بک» اسطوره موسیقی انگلستان درگذشت/ مرگ تنها دختر الویس پریسلی در ۵۴ سالگی



جف بک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
جف بک نوازنده گیتار و اسطوره موسیقی بریتانیایی در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روسیا الیوم، در پستی که در صفحه شخصی این هنرمند منتشر شده آمده است: جف بک روز سه شنبه به طور ناگهانی به بیماری مننژیت مبتلا شد و روز بعد در آرامش در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

 

جف بک در سال ۱۹۴۴ در بریتانیا متولد شد. وی در جوانی از مشهورترین نوازندگان گیتار گردید. گفته می شود این هنرمند تاثیر به سزایی در پیشرفت موسیقی جاز، راک و هوی متال داشته است.

 

***

 

مرگ تنها دختر الویس پریسلی در ۵۴ سالگی

لیزا ماری پریسلی تنها فرزند اسطوره موسیقی راک‌اند‌رول، الویس پریسلی، در سن ۵۴ سالگی و بر اثر آنچه حمله قلبی گزارش شده درگذشت.

 

پریسیلیا پریسلی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

پریسیلیا پریسلی مادر ا. همزمان با تایید خبر مرگ دخترش گفت: «با قبلی آکنده از تاثر باید این خبر ویرانگر را اعلام کنم که دختر زیبای من، لیزا ماری، ما را ترک کرده است».

 

لیزا ماری که همچون پدرش خواننده بود روز پنجشنبه در حالتی اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود. علت این وضعیت اضطراری ایست قلبی گزارش شده است.

 

مجله تی‌ام‌زی آمریکا که اخبار هنرمندان و ستاره‌ها را دنبال می‌کند در خبر خود نوشت لیزا ماری در حالی که بیهوش بوده از خانه خود در منطقه کالاباسس – حوالی مالیبو در حومه لس‌آنجلس – به بیمارستان منتقل شده است.

 

مادر او – پریسیلیا پریسلی – در بیانیه خود گفته: «او قوی‌ترین، پرشورترین و دوست داشتنی‌ترین زنی بود که در تمام عمرم می‌شناختم».

 

او در جوانی همسر مایکل جکسون ستاره افسانه‌ای موسیقی بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------