«رامی مالیک» و یک حادثه تروریستی در لندن



رامی مالیک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
رامی مالیک هنرمند آسیایی تبار سینما در فیلم تازه‌اش «آماتور»، با یک حمله تروریستی روبرو می‌شود.

به گزارش صبا، این اکشن با حال و هوای دلهره آور و تعلیقی خود مالیک را در نقشی مثبت دارد.جیمز هاوز کارگردان فیلم انتخاب این هنرمند و فعال مدنی را برای نقش محوری فیلمش بی دلیل نمی‌داند.

 

به گفته او: «قصد دارم با این انتخاب نشان دهم که هنرمندان غیرهالیوودی هم می‌توانند در نقش‌های بسیار مهم ظاهر شده و موفق شوند.»فیلمنامه پرهیجان گری اسپینلی درباره یک رمزنگار سازمان‌های جاسوسی است که ناگهان با خبر مرگ همسرش در جریان یک حادثه تروریستی در شهر لندن روبرو می‌شود.

 

او از روسایش درخواست می‌کند حل این پرونده تروریستی را به دست او بسپارند، تا هم قانون را اجرا کند و هم انتقام قتل همسرش را بگیرد.با وجود مخالفت مدیران این رمزنگار مصیبت دیده، او خودش به تنهایی وارد عمل شده و تصمیم می‌گیرد اجرای قانون را در دستان خود بگیرد. 

 

اهل فن می‌گوید نقش تازه مالیک در تضاد کامل با نقش تحسین شده قبلی‌اش در بلاک باستر «زمان مردن نیست» قرار دارد.در این فیلم جیمزباندی که آخرین حضور دانیل کریگ در قالب کاراکتر مامور دوصفر هفت بود، مالیک نقش شخصیت شرور داستان را بازی کرد. بازی دریادماندنی او با تحسین منتقدان همراه شد.

 

هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آماتور تعیین نشده است. کل صحنه‌های این اکشن دلهره‌آور در لندن و حومه آن فیلمبرداری خواهد شد.مالیک مصری‌تبار در حالی جلوی دوربین این فیلم می‌رود که «اوپنهایمر» کریستوفر نولان را آماده نمایش عمومی دارد.

 

فعلا مشخص نیست این بازیگر اول جلوی دوربین «آماتور» قرار می‌گیرد یا به گروه سازنده مینی سریال «کیتون» می‌پیوندد.کیتون که یک کمدی درام زندگی نامه‌ای است، داستان زندگی و فعالیت‌های هنری باستر کیتون کمدین کلاسیک تاریخ سینما را مرور می‌کند و مالیک در آن در قالب شخصیت این کمدین ظاهر می‌شود. خبر تولید این مجموعه تلویزیونی چند ماه قبل اعلام شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------