واکنش سعید روستایی به ادعای یک مقام وزارت ارشاد: دست پیش میگیرند پس نیفتند



سعید روستایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
سعید روستایی گفت: اینگونه پیش برود هم می گوییم و هم انجام می دهیم هرچند که عاقبت درگیری با ارشاد (که دائم می گوید از دست ما خارج است) درگیری با ارگانهای زیادی است که البته از صدقه سر همین ارشاد پای ما به تک تک آنها کشیده شده فقط مانده زندان.

به گزارش فرارو، "سعید روستایی" کارگردان فیلم «برادران لیلا» در واکنش به یک مقام وزارت ارشاد که انتشار آن را «خودخواسته» خوانده بود نوشت: عجیب است! ارشاد دست پیش میگیرد پس نیفتد.

 

ما مدت هاست حرفهای زیادی داریم و به درخواست ارشاد سکوت کرده ایم و خدا رو شکر شما شاهد عملکردشان و نتیجه عملکردشان هستید.

 

از دست ماهم کارهای زیادی بر می آید که تا کنون بازهم به درخواست ارشاد کاری نکرده ایم.

 

اینگونه پیش برود هم می گوییم و هم انجام می دهیم هرچند که عاقبت درگیری با ارشاد (که دائم می گوید از دست ما خارج است) درگیری با ارگانهای زیادی است که البته از صدقه سر همین ارشاد پای ما به تک تک آنها کشیده شده فقط مانده زندان.

 

گفتنی است که روح‌الله سهرابی مدیرکل نظارت بر نمایش و عرضه فیلم اخیرا در واکنش به انتشار فیلم «برادران لیلا» نوشت: "ابراز امیدواری کارگردان فیلم برادران لیلا برای انتشار نسخه کامل فیلم تعجب‌آور بود! تشکر از مخاطبان برای دیدن نسخه قاچاق؟! یعنی قاچاق فیلم اقدامی عامدانه بوده؟! این رشته سر دراز دارد و چنانچه لازم باشد به زودی ابعاد تازه و مهمی از آن منتشر خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------