آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حسن پورشیرازی به «برادرجان» پیوست



اخبار,اخبار فرهنگی,حسن پورشیرازی

در آستانه شروع تصویربرداری سریال «برادر‌جان»، حسن پورشیرازی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی این سریال انتخاب شد.

به گزارش فارس، در آستانه شروع تصویربرداری سریال «برادر‌جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، حسن پورشیرازی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی این سریال انتخاب شد.

 

حسن پورشیرازی از جمله بازیگران بزرگ تلویزیون و سینما است که تاکنون توانسته تصویر ماندگاری از خود در سریال‌هایی چون «نرگس»، «تنهایی لیلا»، «کیمیا»، «آسمان من» و... به جا بگذارد. حالا پورشیرازی با سریال «برادرجان» ماه مبارک رمضان دوباره به تلویزیون خواهد آمد.

 

پیش از این حضور علی نصیریان و حسام منظور در سریال «برادر‌جان» قطعی شده بود و در روزهای آینده اسامی دیگر بازیگران و عوامل این سریال رسانه‌ای خواهد شد.

 

«برادر جان» نوشته سعید نعمت‌اله ملودرامی اجتماعی مذهبی؛ قرار است برای پخش از شبکه سوم سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید شود.

 

این سریال تازه‌ترین همکاری سعید نعمت‌اله و محمدرضا شفیعی بعد از سریال‌های «جراحت»، «شیدایی»، «رستگاران»، «عقیق»، «مادرانه»، «روح الله» و... به حساب می‌آید. مجری طرح سریال «برادرجان» موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------