پاسخ پرویز پرستویی به روحانی ای که به سلبریتی ها طعنه زد/عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در واکنش به سخنان سید کمیل موسوی، خطاب به او بیان کرد: «اگر کاری می کنید به رخ نکشید و از زندگی حضرت علی (ع) یاد بگیرید.»

به گزارش خبرآنلاین، پرویز پرستویی ویدئویی را از سید کمیل موسوی که به انتقاد از او و چند چهره دیگر با این مضمون پرداخته که تنها حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در پاسخ به آن اینطور نوشت: «اصلا دلم نمیخواست تو این اوضاع و احوال که هموطنانمون زنیگیشون به آب و گل نشسته بخوام‌ پاسخگوی کسی یا چیزی باشم. یا اینکه به رخ بکشم که من چکار کردم و کسی کاری نکرده،چرا؟ چون‌ این حرف و حدیث‌ها نه برای این عزیزان که آسیب دیدن نان خواهد شد و نه آب و کاشانه.

 

اما حاج آقا، سید اولاد پیامبر، از شما بعیده، اگه داری بیل میزنی بزن ولی به رخ نکش. شما از کجا میدونی من تو خونه ام شومینه دارم؟ که ندارم. شما از اون دسته از آدم هایی هستید که اگر یک ریال به کسی کمک کنید باید صد بار برای آدم های مختلف تعریف کنید که شب راحت بخوابید.

 

حاج آقا حرف زیاده و من وقت ندارم خیلی برای شما توضیح بدم ولی یه چیزی رو بهتون میگم که یادآوری بشه براتون، یک بار دیگه چون سید هستید زندگینامه مولا علی رو خوب و با دقت مطالعه کنید و یاد بگیرید که کاری رو که می کنید به رخ نکشید، مولا علی نه به کسی تهمت میزد و نه کاری رو که میکرد به رخ می کشید. یا حداقل کلامتون و با یا علی مدد تمام نکنید.»

اخبار,اخبار فرهنگی,پرویز پرستویی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------