احمدی: چالش‌های ستاره‌ساز جذاب‌تر می‌شود/ خداداد اصلاً نمی‎دانست عنایتی مقابلش ایستاده است



اخبار,اخبار فرهنگی,احمدی

در برنامه ستاره‌ساز که سه‌شنبه شب گذشته روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، اتفاق جالبی رخ داد که دست کم در برنامه های ایرانی نظیر آن دیده نشده است.

به گزارش خبرورزشی، در آخرین آیتم برنامه ستاره‌ساز ، یکی از تماشاگران درخواست کرد با خداداد عزیزی، چالش شوتزنی به سمت دروازه را برگزار کند. خداداد که یکی از داوران ستاره‌ساز است، این موضوع را با اکراه پذیرفت و فکرش را نمی‌کرد پیرمردی که مقابلش ایستاده، بتواند با توپ، روپایی بزند و شوت‌های محکمی به سمت دروازه داشته باشد (اینجا ببینید). خداداد که حسابی از این اتفاق غافلگیر شده بود، به موضوع شک کرد و به سمت آن پیرمرد رفت و دستی به ریش و مو‌های سفید این تماشاگر زد تا به حقیقت موضوع پی ببرد. آن پیرمرد، رضا عنایتی بود که هنرمندانه گریم شده بود! 

 

محمدرضا احمدی مجری برنامه ستاره‌ساز در مورد این غافلگیری جالب در برنامه گفت: «ما تلاش زیادی داشتیم که حضور عنایتی در استودیو را لو ندهیم. برای آنکه کار به بهترین شکل پیش برود، من و امیرعلی دانایی‌فر، عنایتی را به اتاق گریم دیگری دورتر از استودیو فرستادیم. خداداد عزیزی اصلاً نمی‌دانست فردی که مقابلش قرار گرفته، عنایتی است و همه چیز به صورت طبیعی پیش رفت، اما وقتی عینک غلامرضا روی زمین افتاد، خداداد متوجه موضوع شد.»

 

احمدی اضافه کرد: «وقتی او فهمید یکی از تماشاگران می‌خواهد وارد چالش شود، کمی گارد گرفت ولی بعد از آن، خودش هم استقبال کرد تا جایی که موضوع لو رفت. با گریم خوبی که امید گل زاده روی صورت عنایتی داشت، حتی مردمی که در سالن بودند نیز متوجه عنایتی نشدند و واکنش‌های‌شان به این چالش واقعاً جالب بود. البته در ادامه برنامه، چالش‌های جذابی پیش رو داریم که همه از دیدن ادامه برنامه در شب‌های آینده، لذت می‌برند. مثلاً چالش مربوط به شاگردان بزیک، آقافیروز و جباری کاملاً متفاوت و دیدنی است.» 

 

این مجری و گزارشگر فوتبالی در ادامه، در خصوص برنامه‌های بعدی ستاره‌ساز افزود: «همه بچه‌هایی که در برنامه هستند، از حضور در این جو لذت می‌برند. حتی صبحانه، ناهار و شام دسته‌جمعی داریم و با یک تیم حرفه‌ای، کار‌ها را پیش می‌بریم. من قبلاً اجرای برنامه میدانی به نام آقای گزارشگر را داشتم که بیش از ۱۵ هزار نفر برای حضور در آن، ثبت نام کردند و دیدید که جذاب هم بود.

 

این برنامه نیز جذابیت‌های خاص خودش را دارد. کار‌هایی در آینده انجام می‌دهیم که بعید می‌دانم در باشگاه‌های حرفه‌ای ایران هم انجام شده باشد. از لحاظ سخت‌افزاری، تمریناتی طراحی شده که برای هماهنگی عصب و عضله است و چابکی بازیکنان را به چالش می‌کشد. بخشی از این تمرینات با نور طراحی شده و تماشای آن را به همه اهالی فوتبال توصیه می‌کنم. بخش‌های بامزه دیگری هم داریم و در مجموع مشغول انجام یک کار حرفه‌ای هستیم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------